Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

САЩ

Китай има възможност да изгради 30 ядрени реактора извън страната до 2030 г.

Ядрените проекти от инициативата „Един пояс, един път“ могат да спечелят на китайските компании над 145 млрд. долара до края на следващото десетилетие

   1| 2| 3    
0
 
6
 
26
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
В UK и Германия вече премахнаха маглев линиите, така че единствената комерсиално работеща е тази свързваща центъра с летището на Шанхай 30км всичко на всичко. В момента китайците си правят тяхно тестово трасе и наскоро показаха прототип, който си е тяхна разработка:

https://www.theverge.com/platform/amp/2019/5/24/18638409/china-maglev-train-crrc-373-mph-rolling-stock-magnetic-levitation

Колкото до конвенционалните високоскоростни влакове, CRRC са определено лидери, новата им серия Fuxing достигат скорост в редовна експлоатация от 350км/ч което е повече от TGV, ICE, Shinkansen и тн. които са до 320км/ч. Все пак 2/3 от световната жп мрежа от високоскоростни линии е в Китай, което им помага да се учат много бързо

https://en.wikipedia.org/wiki/Fuxing_(train)
7
 
3
 
25
ivailojelyazkov до: ABBA
преди 3 седмици
Да ядеш на решетников черното между пръстите на краката
4
 
7
 
24
khao до: Стоян Петров
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Да сега проверих, има три линии в света дето ползват Маглев концепцията, една в ЮК, една в Германия и тая в Китай.
За 30 км линия са цакали 1.2 милиарда и от както е отворен е все на загуба.... може би това обяснява защо Маглев не са разпространени по широко :)

Един вид са го построили зада покажат че са технически напреднала нация :)
5
 
6
 
23
khao до: Стоян Петров
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
в случая, кремльовеца не говори за Маглев. Дал е линк към този влак:
https://en.wikipedia.org/wiki/China_Railway_CRH3#CRH380B/BL

който е

https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Velaro

Китайците имаха Маглев в шанхай от летището до центъра, но не ми е известно да имат такъв за дълги растояния.
10
 
3
 
22
ABBA до: ABBA
преди 3 седмици
"Плаваща катастрофа" , - резюмира Task&Purpose.

12
 
3
 
21
ABBA до: ABBA
преди 3 седмици
Копираха 1 самолетоносач от СССР,
що древните шумери от Укрия им го продадоха за казино.
Разучиха се как се прави и скоро ще имат повече от САЩ.
Поне 12 парчета, цъкат ги на конвейер.

Иначе САШовските, особено последните са пълна скръб и това го казват западни медии!!

Плаваща катастрофа: в САЩ назоваха проблемите със самолетоносачите от типа Ford

https://rg.ru/2019/06/19/plavuchaia-katastrofa-v-ssha-nazvali-problemy-avianoscev-tipa-ford.html
14
 
4
 
20
ABBA до: Стоян Петров
преди 3 седмици
И китайците ката ден си джиткат с тия влакове с години!
С техни си влакове.
Не всичко по света е еврейски Сименс.
2
 
9
 
19
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Преди доста години гледах документален филм на темата. Влакът за който пишете, доколкото си спомням се казваше Maglev(дано не греша). На въпроса защо не построят линия за него в Германия, инженерите отговориха че не са убедени в безопасността на електромагнитните излъчвания за хората. Той е на електромагнитна възглавница. Експериментират с китайци.
5
 
8
 
18
khao до: ABBA
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
тоест ти не познаваш и цифрите, освен че не можеш да четеш, и наричаш немския влак - китайски !
вместо да пишеш тук, защо не запишеш ено вечерно училище и да се ограмотиш ? Или викаш вече ти е късно !
9
 
5
 
17
ABBA до: khao
преди 3 седмици
...не е добре,
тия влакове в купетата до вратата показват на дисплей скоростта...

Тролски вой ми не требе.