IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Защо 2019 г. не беше сред най-успешните за транспортния бизнес у нас?

БДЖ успя да изчисти своите задължения към външните кредитори, които спъваха плановете на компанията, посочва Михаил Рангелов, директор „Медии“ във Форума за Балкански транспорт и инфраструктура

23:24 | 26.12.19 г.
<p>
	Михаил Рангелов. <em>Снимка: Bloomberg TV Bulgaria</em></p>

Михаил Рангелов. Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Годината за транспортния сектор в България не беше от най-хубавите. Основните събития за 2019 г. бяха въвеждането на тол системата, рокадите, които се извършиха в БДЖ, както и големият скандал с опита да бъде отвлечен кораб на Либийската национална корабна компания, което доведе до слухове, че България е пиратска държава. Това каза Михаил Рангелов, директор „Медии“ във Форума за Балкански транспорт и инфраструктура, в интервю за предаването „В развитие“ с водещ Делян Петришки.

„БДЖ успя да изчисти своите задължения към външните кредитори, които спъваха плановете на компанията“, посочва той.

Според Рангелов основният проблем пред БДЖ е липсата на локомотиви, като това трябва да е основната цел на новото ръководство на българските железници.

Гостът коментира и темата за срока на въвеждане на тол системата.

„Правителството ще намери още един повод, за да отложи въвеждането на тол системата“, казва Рангелов.

По думи му тол системата е луксозна услуга.

„На запад за тол система се заплаща при използването на магистрала – бърз и удобен път, за да стигнеш няколко часа по-рано, но има и вариант да минеш по заобиколни пътища без да плащаш за такава система“, допълни още той.

Още от разговора вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:15 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още