Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Автопазарът в Норвегия през 2019 г.: Почти всяка втора кола – електрическа

42,4 процента от всички нови коли, продадени през 2019 г., са били с електрическо задвижване, година по-рано делът им бе 31%

2
 
3
 
4
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Преди две години бях в Норвегия в един от големите градове. Наистина се караха много коли на ТЕСЛА и имаше колонки за зареждане навсякъде из града. Имаше и таксита ТЕСЛА. Нищо чудно до 2025 да карат само електрички. Все пак имат много пари които трябва да ги инвестират някъде.
3
 
5
 
3
zelka007 до: Ivel
преди 6 месеца
"обезценката на електролите..." ... поне отвори мобиле.бг , виж цените , сравни ги с други , и пак пиши за бърза обезценка ... за батерии от първите поколения си прав . но за по-новите ама въобще не си наясно с темпа на деградация . има си определени правила на употреба , спазваш ли ги ти , гарантират половин милион километра и отгоре . по мрежата е пълно вече с информация за електрически коли с по над милион километра пробег какво им се слува , или по-скоро колко малко неща им се случват касаещи сервиз ...

тази опорка за батерията и бързата обезценка е куца , махни я от списъка ...
1
 
5
 
2
Бидонойл до: Ivel
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Докато дойде време за смяна на батериите, първо, електромобилът вече ще си е изплатил парите само от икономия на гориво, второ, цените на батериите ще са паднали наполовина и трето, собственикът на колата вече няма да е норвежец, а източноевропеец.
3
 
5
 
1
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Много любопитно след няколко години какво ще правят с тези коли като дойде ред да сменят батериите, обезценката на електролите е осезаема само за броени години, всичко зависи от състоянието на батерията, другото не в важно