Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Акциите на Tesla поскъпнаха със 112% от началото на 2020 г.

Пазарната ѝ капитализация е по-голяма от тази на General Motors Co., Fiat Chrysler Automobiles NV и Volkswagen AG, взети заедно

   1| 2    
4
 
11
 
9
преди 6 месеца
Прекрасен балон :)
6
 
12
 
8
преди 6 месеца
Най-вероятно акциите на Tesla ще се сринат до 300-350$ в следващите няколко седмици. Подобно нещо се случи с VW и тяхната акция стигна 1800 EUR, а сега е само 170 EUR. Сега реално всеки хедж фонд ще се възползва от възможността да шортне Tesla на голяма печалба. Вчера са изтъргувани сигурно 45-50% от всичките акции, а такава активност подсказва пик на колосален балон. Аз лично очаквам до края на седмицата спад със 150-200$...
5
 
8
 
7
miccaelis до: Императорът
преди 6 месеца
Импе тва му изливат пари директно от склада, мани ги тия, нема техника нит фОндаметал нема нишо .... с криптоглупостите беше същото и те щяха да ходат на 100хилки после на милка ..... е щеха, тва кат гръмне а то не е далече го виждам Мъска в дует с Лили Иванова .... :)))
4
 
6
 
6
преди 6 месеца
Opinion: How we know that Tesla is a bubble that is going to pop
https://www.marketwatch.com/story/how-we-know-that-tesla-is-a-bubble-that-is-going-to-pop-2020-02-04
Harvard researchers’ model says probability of a crash in Tesla’s stock price is more than 80%
---------------------------------------------------------------------
тия у Харвард са отквили топлата вода, то и с пичкенкойна беше съшото и после лаnане с потапяне .....
9
 
9
 
5
khao до: mrynmryn
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
основния му проблем е че е завършил средното с връзки и не разбира от темата... за това говори тия глууупости.
9
 
18
 
4
zelka007 до: Императорът
преди 6 месеца
ха ха ... виж какви разходи имат теслите за 500.000-700.000 километра - чистачки , гуми , накладки ... :))) ... нема ти казвам какво почва да се случва на големите европейски производители с колите след 200.000-250.000км , и то при условие , че си спазвал всички сервизни срокове за добра поддръжка ... :))) ... още не могат да изкопират това дето прави тесла , че са се обединили с/у нея всичките , не да я настигнат ...

бутикова компания ... готин си ... :))) ... това не е автомобилна компания импе , имат собствени чипове за ИИ за управление на автомобила , имат мрежа собствени зарядни станции , имат собствена технология и фабрика за батерии , имат фотоволтаични керемиди + домашно захранване - условно не ти трябва нищо друго освен една тесла + пътният данък да си плащаш ... :))) ...
10
 
16
 
3
mrynmryn до: Императорът
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Човек, от маса време се обясняваш за тая тесла, а хората, обвързани с акциите им, направиха сума ти пари, какъв е проблема?
11
 
9
 
2
Solar Power до: Императорът
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Подкрепям те. Според мен някой е играл на късо здраво..... тесла ги следя още когато бяха на 150 долара ... и винаги ги пропускам .... виж ако спейсекс или вържин станат публични ще купя веднага...
14
 
18
 
1
преди 6 месеца
„Тезата за бизнес чудото на Tesla се корени в няколкото години, в които компанията работи ефективно без конкуренция“, пише в понеделник в бележка Мънстър, управляващ партньор на дружеството за рисков капитал Loup Ventures и дългогодишен анализатор на Apple. „Tesla има близо десетилетие преднина на този пазар, тъй като другите автомобилни производители са инвестирали недостатъчно в тази област“

Всъщност отговорът е именно тук. Нека си зададем прост въпрос и му отговорим:

Какво постигна (за акционерите си) Теслата в тези няколко години без конкуренция и с това десетилетие преднина?
Отговорът е: НИЩО. Тесла си остана бутикова компания с жалко по обем производство. Тесла е огромен бенефициент на всевъзможни субсидии - започващи от производството и стигащи до клиентът, закупил си електромобил. 10 години Тесла е тотален доминатор на един бръзо развиващ се пазар - и не постигна дори и цент печалба за акционерите си, само натрупа милиардни дългове. Как ще се справи в конкурентна среда? Това, че изпреварили всички други с десетилетия е смешно - наистина ли някой вярва, че компании, чиято финансова мощ е неизчислимо по-голяма, не могат да догонят теслата, ако си го поставят за цел? Самият факт, че инвеститорите с въодушевление повтарят как Тесла построила ЕДНА фабрика, говори достатъчно. Големите концерни колко фабрики строят, без да опищяват целия свят?

За ралито на акциите - познат феномен - невежи пишман инвеститори се бият за това, "в което инвестират всички" и в това, "от което се печели страшно много". Това са хора, които никога не са виждали финансов отчет, а и да видят, не знаят какво да гледат в него. Скоро четох за реален случай, информация от втора ръка - стар и яко въртял геврекът таксиметров шофиор тия дни с всичките си спестявания купува акции на Тесла... явно с цел "за да спечели много от това, което печелят всички". Това сме го виждали и тук, де... по-старите сигурно помнят - 2007 година - акциите на Холдинг Пътища и Мостострой, които също "някой ден" щяха да печелят "страшно много".

Апропо - последният път когато погледнах - Р/Е на Теслата все още беше n/a. Интересно защо?