Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Търсенето на електрически автомобили в ЕС расте с над 80% в края на 2019 г.

За година у нас са продадени 237 електрически коли – със 7,7% повече спрямо 2018 г.

4
 
2
 
7
andy до: Бидонойл
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Точно! Като си има впредвид изобилието от литий...
4
 
7
 
6
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Днес ситуацията е много по-различна. Двигателите с вътрешно горене няма накъде повече да се усъвършенстват, а акумулаторите тепърва ще стават все по-практични и евтини.
1
 
6
 
5
Бидонойл до: Dr. Vatnikov
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Електрически автомобили има от над 100 години. През 1900г. една трета от колите в САЩ са били електрически. След това губят популярност заради недостатъците си - малък пробег, ниска скорост и дългото време за зареждане (над 10 часа), а двигателите с вътрешно горене се усъвършенстват по-бързо от акумулаторите. С появата на Model T - първият масово достъпен автомобил интересът към електрическите коли рязко намалява.
2
 
8
 
4
data до: Dr. Vatnikov
преди 7 месеца
Първият автомобил, който Фердинанд Порше проектира, се казва Egger-Lohner C.2З Phaeton или P1 за по-кратко.

Интересното в случая е, че става въпрос за електромобил. Това е и един от първите автомобили, регистрирани в Австрия. Излиза по улиците на Виена на 26 юни 1898 г. и подобно на повечето “коли” от тези години, прилича повече на карета с волан и двигател. Подобно на всички истински Porsche-та, моторът е монтиран отзад, а задвижваните колела са задните.
6
 
10
 
3
Dr. Vatnikov до: andy
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
На повече от 100 години, казаваш? Дай да видим някоя от 1915-та, примерно.
И да знаеш, пише се батериИте, не батериЙте, освен ако нямаш предвид някой някой древен философ с име Батерий.
6
 
10
 
2
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Абе колите на ток, не са нищо ново. На повече от 100 години са. Просто и тогава и сега батерийте са калпави, скъпи и мръсни. Ако открият по-читав носител на електричество, може и да станат по-масови такива коли.
8
 
10
 
1
преди 7 месеца
хаха ... и аз като дядя вова да пусна една пропаганда от тубата , какво се случва на една тесла модел 3 за 40.000 мили ... ами нищо , даже гуми не е сменял човекът ... под клипчето има и кратко резюме , за който не му се гледа всичко ... що ги купуват и не ги продават после ... :)))

https://www.youtube.com/watch?v=jYokHWi40u0