Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Енергетика

Атанас Тасев: България няма да плаща неустойки на Русия за „Балкански поток“

Цената на топлинната енергия ще продължава да намалява чувствително, подчерта енергийният експерт

0
 
3
 
6
Стоян Петров до: Стоян Петров
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
А пък Аккую и той въздух под налягане!!! Хихихи........Хахахаха .... ама под високо налягане : "Возводить АЭС "Аккую" для России не так выгодно, как кажется. Это больше партнерский проект.

О каком партнерстве может идти речь, если Анкара выводит из действия газопровод, прокачивая рекордно низкое количество ресурса, от которого едва ли не портится труба? Та самая, о которой ранее страна так просила Россию.Удар, через отказ от АЭС" Аккую" и жесткий ультиматум лучший ход, чтобы ответить Турции за "Поток". Возводить АЭС не выгодно РФ. Вот почему:

Нет финансовых обязательств по АЭС с турецкой стороны.
В проекте мало российских компаний, и деньги будут освоены турецкими строителями.
Турция может стать конкурентом РФ, обучаясь на АЭС.
Ценник на электроэнергию фиксируется безинфляционно на четверть века.Нет запрета в договоре на национализацию АЭС.
Иными словами, РФ приходится надеяться на честность турецкой стороны, чтобы достичь окупаемости, а мы ее видим." Хихихихи.....Хахахаха.....
0
 
4
 
5
Стоян Петров до: vzhekoff
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Хахаха.....Хихихихи.......ефрейтор.......пиян..... : " После семикратного сокращения закупки газа у России по "Турецкому потоку" стало очевидным, что газо-транспортная магистраль может уйти в минус, если не начать заключать выгодные договоры.

Минимальный расход газа и подешевевший сжиженный газ привели к тому, что невзирая на обещания закуплено за месяц было рекордно низкие 210 млн кубометров газа." Хихихихи......Хахахаха.....
1
 
4
 
4
Стоян Петров до: vzhekoff
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Бооооклууук, би ли бил така добър да слезеш на земята? За СП-2 и Турски няма да ти казвам, те са ти пред очите и сам можеш да видиш дережето им и да поплачеп над нерадостната им съдба. За Силата на Сибир понеже ти е далечко ще ти пейстна нещо. Но запомни, че големите руски енергийни проекти, получават два коментара от непредубедения наблюдател. Първият е "Хихихихи....", а вторият " Хахахаха......". А сега почети за СБ : " Ключевой проект государственной компании «Газпром» столкнулся с колоссальными проблемами: объемов добычи газа на одном из крупнейших месторождений России — Чаяндинском — может не хватить, чтобы заполнить газопровод «Сила Сибири». Это грозит срывом 30-летнего контракта на поставку газа между Россией и Китаем, а «Газпром» рискует потерять более 1,5 триллиона рублей. К этому привели спешка с геологоразведкой, систематическая халатность и преступный подлог, допущенные руководителями компании, регулярное игнорирование технологических нарушений и даже последствия импортозамещения"......Хихихихи....., Хахахаха.......
4
 
0
 
3
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Не знам кое е компресия, но на ефрейторчето алкохолните излияния са по-скоро един голям метеоризъм.
4
 
7
 
2
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Господин "експерт" Тасев, бихте ли ни осведомили ще плаща ли русия неустойки на България за Трансбалканския газопровод? Същите са в размер на 1 100 000 000$ съгласно подписан договор, за времето до 2030 година без значение дали се транспортира газ или не.
Още преди 3-4 години прогнозирах, че големите руски енергийни проекти са големи руски празни приказки. Нямам някаква заслуга, защото вероятно всеки втори средно интелигентен човек е разбирал това. Както сами виждате СП-2, Турски поток, Силата на Сибир, АЕЦ Пакш и АЕЦ Аккую се оказаха една голяма компресия(въздух под налягане). Същата ще е съдбата на "Балкански" поток и АЕЦ Белене. И ако за "Балкански" просто няма да имаме печалба, то с Белене загубите ще са колосални.
0
 
7
 
1
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Според него дълги години Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) действа рестриктивно по отношение на цената на електроенергията.

„Винаги цената е по-ниска от обичайните разходи, поради което се появиха и дефицити в енергийната система“, коментира Тасев.


Айде холан! "Обичайните разходи"!!!
Едни правят тоалетни за по 60 хиляди лева, други не си плащат въглеродните квоти, че били политически риск, и други им ги плащат, трети взимат милиони за студен резерв, който не дай боже да ни потрябва, че не се знае дали ще го осигурят.
Откога на желанието за лапане се казва "обичайните разходи"?