IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Sony залага на успеха на „Spider-Man” за дебюта на PlayStation 5

Дизайнът на новата конзола беше представен на онлайн събитие

11:08 | 12.06.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: PlayStation Facebook page</em></p>

Снимка: PlayStation Facebook page

Sony представи още над 20 заглавия за предстоящата конзола PlayStation 5, включително нова част на хитовата игра „Spider-Man” и най-новата версия на „Gran Turismo”, предизвиквайки вълнение у феновете преди планираната хардуерна премиера в края на годината, предава Ройтерс.

Докато конкурентът Microsoft се подготвя да пусне следващото поколение конзола Xbox Series X за тазгодишния коледен сезон, презентацията на Sony даде първа представа за това как ще изглеждат игрите на новото ѝ устройство.

PS5 обещава по-добра графика и по-кратко време за зареждане благодарение на стабилния си харддиск. Освен интересните ексклузивни игри, това са ключовите параметри, които помагат за по-добрите продажби на конзолата, докато играчи като Google също навлизат в дебрите на гейминга.

Презентацията, която беше направена късно снощи, привлече над 2 млн. зрители в YouTube и Twitch.

Задаващите се игри включват „Spider-Man: Miles Morales” от вътрешното студио Insomniac Games, продължение на бестселъра на вече остаряващата PlayStation 4, и „Project Athia” от разработчика на Final Fantasy – Square Enix Holdings.

„Особено умно от страна на Sony да продава „Spider-Man” този празничен сезон: само този блокбъстър ще е достатъчен за създаването на еуфория и, разбира се, продажби“, коментира Серкан Тото, основател на консултантската компания Kantan Games.

Онлайн презентацията, която миналата седмица беше отложена за тази в подкрепа на протестите срещу расовата несправедливост в САЩ, показа и дизайна на PS5, който е решен предимно в бяло и черно за разлика от предишните поколения.

Компанията не подсказа колко ще струва устройството. Това е строго пазена тайна, която може да помогне или да срине една конзола. Sony разкри, че ще продава две версии – една без харддиск, тъй като играчите се насочват към по-високомаржови дигитални сваляния.

Ходът може да подскаже, че Sony е „разгледала начините да намали цената и да ѝ даде по-голяма пазарна гъвкавост“, коментира Пиърс Хардинг-Ролс, ръководител проучвания в областта на игрите в Ampere Analysis.

По-ниската цена на PS4 при пускането ѝ през 2013 г. е смятана за силно предимство пред Xbox One, а благодарение на нея успя да продаде над 110 млн. бройки и да изпревари конкурента си, който не разкрива брой продадени конзоли.

Дългогодишният опит на Sony с игрите – първият PlayStation се появи преди 25 години, доказва, че е трудно този успех да се копира, дори и от добре финансираните конкуренти.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:11 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още