Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Кога в България влаковете ще развиват скорост от 160 км в час?

Внедряването на нов подвижен състав няма да реши проблемите на БДЖ, посочи икономистът доц. Борислав Арнаудов

   1| 2    
2
 
2
 
14
Achtung до: фиг.1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
В грешка си при това голяма.
3
 
2
 
13
фиг.1 до: alligator_29
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Най-ефективните? В цял свят железопътният транспорт не носи никаква печалба и се субсидира от държавата. Единствената причина той изобщо да съществува е, че се счита от стратегическа важност и освен това изпълнява някои социални функции.
1
 
4
 
12
преди 1 седмица
Кога в България влаковете ще развиват скорост от 160 км в час ли?

Когато Бойко смени джипа с личен звездолет Стартрек Ентърпрайс NX-999.
2
 
7
 
11
преди 1 седмица
Много некомпетентен коментар. ЖП превози са едни от най-ефективните. Китай строят десетки хиляди километри високоскоростни ЖП мрежи, а наскоро и разработиха тов тип влак ( копие на японския "Шинкайшен" който развива над 500км/ч). Времето - е пари, и това целият свят го е разбрал, без България. Ние ще пътуваме Варна-София ( 500км) за 8-10 часа (средна скорост 50км/ч) в миризливи вагони, ще правим спирки във всяко село и ще се оправдаваме, че скороста не е от значение.
2
 
6
 
10
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Вие сериозно ли го дискутирате това ? Пари за такива работи няма. Стискайте палци европейците да дадат пари и да остане от тях нещо за да се завърши Хемус до 5-10 години, пък другото здраве да е.
2
 
7
 
9
преди 1 седмица
Дали един вагон боб/леща/нахут пътува от БГ до Германия(примерно) ден или два или три или седмица ме бОли оная работа.
Виж за домати, грозе, череши(друга по-бързо разваляще се стока) има значение. Затова се карат с ТИР-ове.
0
 
9
 
8
pioner до: doba
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Скороста при товарните превози е втория фактор след цената, а при някой продукти и основен.
2
 
6
 
7
преди 1 седмица
Хората се молят да стигнат живи с БДЖ-то, тук за скорости говорим.
Когато наближи гара, влакът много често намаля и пропълзява с 30-50км/ч.
Иначе ще се омята като случая в Хитрино...

В момента железницата се ползва основно за товарни превози, там скоростта не е от особено значение.
6
 
3
 
6
0pk
преди 1 седмица
Те докато я развият и трябва да спират повечето. Пък за тия 5-6 по-така експресни влака на ден, надали си струва да се преоформят всички криви по трасето.
0
 
6
 
5
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Искам да уточня нещо, по Европейски стандарт 160км/ч не се води високоскоростна жп линия, от 200км/ч започва да се използва този терми. Сега е момента да си направите сметка, че в темата говорим за нещо което ще се случи най-рано след 5 години, а дори в момента то вече не е актуално и не отговаря на съвремието.