Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Българинът може да си позволи нова кола, но сме с най-стария автопарк в ЕС

Трябва по-бърза промяна при инфраструктурни проблеми на пътната безопасност, посочи Росен Рапчев, бивш началник на "Пътна полиция"

0
 
0
 
8
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
той ако Пykне пише по-долу за мал.умния джигит.
0
 
2
 
7
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
За да се подобри безопасността на пътното платно в България трябва всички дрифтаджии, гонкаджии, каращи на нартотици, превишаващи скоростта с над 30км час, половината мотористи, които карат като изпуснати от лудницата и всички други мало,умни джигити да се мачкат с цялата сила на закона, да се глобяват с все по-нарастващи суми, да им се взимат книжки и да получават първо условни присъди, а при последващо сериозно престъпление и затвор. Всички контролни органи уличени в корупция да се уволняват без милост.
Нормално ли е някакъ *** да кара с 300 по околовръстното на столицата, да рискува животите на може би десетки невинни хора (той и *** само добро дело ще свърши, сигурно единственото в жалкия му комплексиран живот). И държавата НЯМАЛО как да го глоби за превишена скоост? За какво
2
 
6
 
6
преди 1 месец
Народът най-добре знае кое е най-добре за него.
Когато някой започне да му обяснява, по-скоро внушава поредните глупости само ме разсмива.
3
 
5
 
5
преди 1 месец
Няма профилна снимка
...колкото по стара е една японска или немска кола толкова е по добре направена. Аз съм фен на тези стари коли. Тези с таблетите вътре са пълни ***. Ако няма делко е вече ала бала...
7
 
7
 
4
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Разбира се, повечето българи могат да си позволят лизинг за евтина, но нова кола, без това да ги разорява.
Но нашенецът обича да демонстрира статус, купува дърти мерцедеси, беемвета и аудита, после реве. Новите коли имат по 5 и повече години гаранция.
Взима две иляди лева заплата, но си купува последния айфон, 10 годишно беемве петица...манталитет, кво да правиш. Във вдички екс соц държави е подобно.
2
 
8
 
3
Zlato до: Един Българин
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Пари има, но защо да са за кола? Защо пък не за нов апартамент или някоя екскурзия. То ако слушаме търговците на коли, трябва всяка година да си купуваме нов автомобил само защото са добавили един чип повече. Отделно безопасността няма нищо общо с новото на колата. Блъсни някой със 100 пък после го чакай да се съживи и да ти се порадва на новата кола.
2
 
7
 
2
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Първата стъпка е да знаете истинските причини за тежките ПТПта, но това не е изгодно за държавата. Смятате ли, че е логично за държава с едни от най-лошите пътища, почти да няма ПТПта по вина на пътя? Не разбирам защо се продължава да не се работи върху пасивната безопасност - колко км от магистралите са елементи против заслепяване, колко от мантинелите наистина могат да спасят, как се почиства сервитута на пътищата, как се изграждат канавки и т.н. Да, хората са грешни, но процеса по безопасност включва много елементи и хората са само част от тях.
2
 
9
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Купих си по-нова кола и какво се случи:

1) Непредвиден ремонт на нафтова помпа - 500лв
2) Дюзите били зле ама нямам 1500лв и за тях
3) Налага се да избягвам Марешки, а това доста оскъпява
4) Новата е по-тежка и харчи с 25% повече гориво
5) Данъкът ми от 24лв стана 150лв (евро 2 срешу евро 4)

Е добре уж екология ама колата ме остави на пътя, ремонтите ми струваха няколко пъти старата кола, която сипваш и караш! За какво да купуваме нови коли, които и чисто нови се трошат много повече от старите. Ремонтите на автомобил освен пари също имат въглероден отпечатък. Много се съмнявам, че цапаме природата по-малко като си купим нова кола. Това са въглища, пластмаси, гуми, минна промишленост ... само "екологични" съставки...