Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Половината от продадените тази година коли в Норвегия са електрически

Скандинавската държава е и лидер по дял на продадени хибридни машини

2
 
0
 
6
kane до: zelka007
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Именно, ако един Ев автомобил не се зарежда от ранюабъл, а от АЕЦ+въглища=поне 80% от електроенергията както е в Полша то ползата е почти никаква, защото се намалява замърсяването от изгаряне на петрол, но се увеличава замърсяването от изгарянето на въглища и отработено ядрено гориво. Къде е устойчивостта тогава от тоя Ел автомобил?
Ев имат и други минуси. Те са много по тежки. Най леката тесла е 2200 килограма. Една градска малолитражна е под 1000 килограма. Или почти 2.5 пъти разлика. Тежестта чупи уличната настилка и мостовете много повече. Ще се увеличат два пъти разходите за поддържане на инфраструктурата. Ще се увеличат жертвите по пътя- ще падат мостове повече. Жертвите от катастрофи ще се увеличат. Едно е да се удрят 900 кила коли, съвсем друго е да се удрят 2200 кила коли. Спирачния път е много по голям на тежкия автомобил(регенерацията може да подобрява това) разходите за по скъпи гуми също трябва да се имат предвид - тесла изисква скъпи, усилени по здрави гуми.... И.т.н. и т.н. плюсовете си идват с много минуси също така
1
 
2
 
5
zelka007 до: zelka007
преди 4 седмици
ха ... м.е.с.т.и е цензурирано ... :)))
0
 
4
 
4
zelka007 до: kane
преди 4 седмици
:)))

конкуренция му се вика ... това на първо място . убаво нещо е пазарът . на второ място в европа си пазим индустриите с мита и разни дребни хитринки в разрешителните и ползването на разни данъчни отстъпки . без фабрика в ЕС няма да се размине . затова строи в германия . важи с пълна сила и за останалите дето им се продава туканка . по-интересното е , че търсене е имало , т.е. резервации през сайта им , но не са изпълнили заявките . не мога да дам обяснение защо , преполагам закъсване с веригите на доставки заради коронавирусът , въпреки че на тесла са доста къси , но факт - има по-малко доставки . на трето място при вече сравнително развит пазар се забелязва типичната за европа сегментация и накланяне на везните в полза на паркетните сувчета и малолитражки . а модел 3 е седан ... в германия заявката дето анонсира е за производство основно на модел Y - паркетен сув .

малко извън темата , но има патентна заявка за машина за леене под налягане на почти цялата каросерия на модел Y . в модел 3 експериментираха с такава машина и някои от детайлите по шасито ги правят така . това пести от труд по поточната линия и от разход за изработка на части . значи ако досега са ползвали 70 части да сглобят задната част на шасито , сега ще бъде само една и ще се изработва наведнъж . в поточната линия в усато мисля , че вече я инсталират първата версия на машината . такава е поръчна и за европейският завод .

ако ще те зарадва и ще се почустваш по-добре , тесла губи и 15% пазарен дял в усато . продължава да е безапелационен лидер но все пак губи процентен дял . не че продава по-малко автомобили . напротив , просто се купуват повече електрички вече , и пазарът лека-полека се сегментира .

не си прав за това , че като се заменят автомобилите с ДВГ с електрички само се *** мръсното от тех към електроцентралите . има достатъчно изследвания и изчисления , че не е така . на първо място електричките са в пъти по ефективни като употреба на енергия и КПД спрямо ДВГ . при производството на необходимата енергия за изминаването на едни и същи километри , дори от кола като модел S на тесла , се отделят по-малко SOx , NOx СО2 , отколкото от един модерен дизелов или бензинов двигател . като това важи дори за полша , дето 80% от токът им е от въглища . сега колкото е по=зелен миксът толкова по-добре ...

за АЕЦ-ът си абсолютно прав , ама тука из форумът такива неща са анатема да се пишат ... :))) ... ракът на кръвта и на лимфните възли , особено при децата , има пряка зависимост с ядрените централи . особено при хилядниците блокове , има една 20-30 , да не напиша и 50-60 , километрова зона дето по принцип е забранено да се отглеждат плодове и зеленчуци за пряка консумация . е тука големите форумни ядрени експерти да обяснят защо ... и да обяснят защо няма публични данни за БГ , тъй да си знаем ... :))) ... същото важи и за повишената радиактивност на тинята по течението на реките след една ядрена централа , у нас в частност по дунава . дънна риба не трябва да се лови от такива места , също има забрана за 50-60 километрова зона ... :))) ... абе доста има да се пише по темата ...
4
 
2
 
3
kane до: FNM
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
каква е разликата ако ев-то не пуши в града, но тока идва от пушещи марици изгарящи въглища и токсична аец ? Децата не се ли разболяват от тези лъчения, олово във водата, пушеци и т.н. Кого лъжем ако го правим по този начин!?! Себе си ли? Или просто ей така да субсидираме едни нерентабилни "зелени" лъжи със данъци и пари които може да се използват по добре, за да може мъск да трупа на гърба на будалите ...
1
 
7
 
2
FNM
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Благородно им завиждам.
А у нас - мерджани, баварци и всякакви други 20 - 30 годишни ДИЗЕЛЯЦИ, които при всяко подаване на газ бълват облаци канцерогенен дим. Но Ганьо се кефи, че кара премиум марка нищо, че един ден неговото дете може да легне в раковата болница. Прост народ, болна и бедна държава...
3
 
2
 
1
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
...тези проценти не дават 100% като се съберат!
как ги пишете тези статии не зная, но изгеждат неправдоподобни така.
Зелен, защо теслата не е спяомента в текста по продажбите, защото не си плаща ли?