IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Български интернет доставчик иска да достигне до 20 млн. домакинства в Индия

Необходима е нов вид конкуренция в България на телекомите, посочи Николай Горчилов, основател на Excitel, който доставя широколентов интернет в Индия

16:38 | 16.07.20 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Като български доставчик на интернет в Индия визията на Excitel е дългосрочна и компанията иска да обхване 20 милиона домакинства. Докато не си изпълним плана, няма да мислим за листване на борсата или продажба на компанията. Това заяви в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Николай Горчилов, основател на Excitel - базиран в Индия виртуален доставчик на широколентов интернет Excitel Broadband.

„В Индия войната е за всяка една улица и изграждането на инфраструктура и то за сгради, които ги няма на картата“, информира експертът и посочи, че целта на компанията е да достигне до повече потребители.

Николай Горчилов коментира и изоставането на България в класацията по скорост на интернет: „Факт е, че румънците, с които бяхме в топ 5 в света, продължават да са там, но ние изпаднахме.

Телекомите са доста доволни от статуквото. Необходима е нов вид конкуренция в България. След консолидацията на пазара не можем да кажем, че услугите са атрактивни“, коментира експертът.

По повод информацията, че Google ще инвестира 10 млрд. долара в цифровизацията на Индия Николай Горчилов обясни, че технологичният гигант си е научил урока и разбира, че без сериозна местна подкрепа трудно ще постигне успех.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Бизнес старт" вижте тук.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:12 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 3 rate down comment 0
ПИЧ
преди 3 години
Вярно е това за окрупняването на доставчиците и увеличаването на цената. В нашия вход имаше 12-13 доставчика и конкуренцията беше силна, днес са 3-4 броя (Vivacom, Mtel, "Optic com" и още един-забравих му името). Имаше Близу, имаше БГ Мрежа, Cellnet, много още, които бяха изкупени от големите мобилни оператори и така спадна конкуренцията и се вдигнха цените, спадна и скоростта най-вероятно.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още