-
-
НАЧАЛО
- Темите днес:
- Коронавирус
- избори 2021
- Brexit
- България в еврозоната
- политика на централните банки
- Tesla
- цена на петрола
- Петък, 22.01.2021
- България
- Свят
- Имоти
- Коментари
- Борса
- Forex
- Технологии
- Обучение
- Видео
- Style
- Автомобили
- Клуб Investor
-
НАЧАЛО
Виждала съм рено клио 91ва година да харчи 10 на сто, колкото едно бмв...
Ново Сузуки игнис 2019г 4х4 - 33хил.лв фул екстри харчи 4.5-5 на сто извънградско..
относно частите...все по-трудно се намират за стари коли...почва се едно дирене и поръчване от чужбина (опит от Ауди В4)
Другата е нещо подобно ама доста по-лъскава и поддържана по отношение на външния вид, десетина години по-млада и не толкова изгодна откъм части, но пък като си я пазиш се чупи много рядко.
Не знам защо е този вой, ако е за зелените им сделки и двете са с катализатори, май някой *** не може си продава колите - тия двете взети заедно струват около 10% от цената на една нова бричка де компютърът като каже "бау" и оставаш на пътя
Защо не са попитали къде карат най-много Мерцедеси и БМВ-та? Отговорът е в България, макар и 20-годишни.
Или къде като вземат автомобил 2-ра или 3-та ръка първо му махат катализатора? Ами пак в БГ-то, защото тук няма контрол а годишните прегледи са просто една фиктивност.