Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини и анализи

Ръководството на „Градус“ предлага шестмесечен дивидент от 2,2 стотинки

На акционерите бе обещана "5% дивидентна политика" от 2020 г. преди IPO-то

2
 
1
 
1
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
Le Poulet е уникално тъпо позиционирано. Евтино е за хипстърите и те му нямат вяра, а за нормалните хора е скъпо. Остава таргет селяните от "Манастирски" ливади с джиповете втора ръка. Те обаче муат кебапчета / кюфтета и српска скара. Препозиционирането на този етап е почти невъзможно и по-добре нова марка. Тя трябва да е по-евтина с леко еко/био патриотичен елемент. В никакъв случай не хипстърии!