Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Електромобилите може да се окажат заплаха за мрежата в Европа

Във Великобритания Ofgem дори се появи предложение електропреносните компании да имат контрол върху зареждането на електромобилите в домашни условия

0
 
0
 
9
преди 3 седмици
...или едно е да говориш накуп и - ама съвсем друго - да представяш решения?
1
 
1
 
8
Pyramid до: zelka007
преди 4 седмици
Зелка, дай дефиниция на „капацитет на мрежа”.
1
 
4
 
7
zelka007 до: Императорът
преди 4 седмици
пхаха ... ще чака някой някъде по света , импа от форума да му налива акъл кое как няма да стане ... :))) ... разтърси се из мрежата , има си цели отдели за планиране на електропреносна мрежа , внедряване на смарт мрежи , симулационни модели "какво ще стане ако ..."

даже има доста достъпни доклади от по 50-100 страници , какво и как трябва да се прави ... и хората си го изпълняват , по норвежко , немско , че даже и тук в БГ текът такива внедрявания ... :))) ... дори и в ингилизко си ги изпълняват необходимите мероприятаия за преминаване към електрификация на транспорта ... материалът е просто закачка ...

п.с. разбра ли , хитачи са отказали да строят два хилядника в ингилизко , много малко дава правителството за 30-40 години гарантирано изкупуване на ток , не били навити на 170лв за мегаватчас , искали отгоре , пък ония стиснатите не дават . ядренета енергетика утича , както и бензиноколонките впрочем ...
1
 
3
 
6
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Това е ясно отдавна. Говорим за количества енергия надвишаващи в пъти сегашните количества, не знам как са решили че са 10%.
Решението е следното - скоро слънчевите панели ще произвеждат най-евтиния ток (ако не го правят и вече в момента,а в бъдеще ще е направо без пари), който ще трябва да се складира и тук идва ролята на електромобилите. Въпроса е да се произвежда достатъчно близо до консуматора за да може мрежата да не се претоварва. Като цяло малко ми изглежда като сай-фай, но теоретично с добро планиране би могло да се постигнат отлични резултати.
Подчертавам, че проблемите които говорим ще минат 10години дела на електричките в момента е смешно малък така че има достатъчно време за промени!!!
2
 
2
 
5
Dr. Vatnikov до: Императорът
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Горкото Мите, с огромния си комплекс за малоценност, което се самонарича "батко ви император", но всъщност прилича повече на кака ...или нещо в среден род, дето изплезва език от тежестта на 2 бири Ариана...
2
 
3
 
4
преди 4 седмици
Няма профилна снимка
Електромобилите щели да предизвикат недостиг на ток...хаха, сигурно така са говорили и срещу парните локомотиви, че ще има недостиг на въглища и срещу ДВГ - че ще има недостиг на петрол...

В историята е пълно с лузъри, които плюят по новото и еволюцията. Така е било, така е сега, така и ще бъде.
За щастие еволюцията не се движи от тях.
6
 
2
 
3
преди 4 седмици
Опааа.... кой говори това от месеци? Не бе ли батко ви Император?
Само наблюдавайте как полека-лека ще признаят, че електромобили ще предизвикат и тежък недостиг на точец... ама дано не се усетят късно....
6
 
5
 
2
преди 4 седмици
троле , такива статии ти ядат хляба ... : )))
4
 
6
 
1
преди 4 седмици
"...заплаха за мрежата в Европа..."

пък се пише за ингилизите ... :))) ... ние в БГ сме изпреварили събитията малко , капацитета на нашата мрежа е към 11GW ... и освен това ЕСО ще инвестират за десетина години над 1,3млрд. в подмяна съществуващи електропроводи и построяване на нови 6 от 400kV ... с цел интегриране на нови ВЕИ източници ...