Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

За ужас на европейските автопроизводители потребителите искат джипове

Автомобилните производители на Стария континент срещат все повече трудности при намаляването на вредните емисии

   1| 2    
0
 
0
 
18
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Аз пък ще си купя права за 1кг CO2 емисии и няма да се съобразявам каква кола да карам.
1
 
3
 
17
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
мхм в Турция е така :-) никъде не ти дават в автобусче или такси касова бележка, обаче после през високата цена на горивото държавата си прибира акциза...
1
 
4
 
16
sando1 до: Zlato
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
За момента по-справедливо, лесно, евтино за контролиране е такса през цената за горивото. Това с gps е далечно бъдеще. Трябва всяка кола да е свързана с интернет или да има начин да не може да се манипулира. предполагам знаеш че gps-а не е предавател. Трябва всяка кола да има монтирано устройство, което да записва маршрута, а това за момента не може да се направи надежно. Освен това ще е много скъпо. А и системата трябва да е на друг принцип, който само мери пробега според оборотите на гумите, а не gps, който ти следи и маршрута.
3
 
2
 
15
Zlato до: sando1
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Директно от GPS-а на колата в общината и през годишния данък МПС.
3
 
4
 
14
преди 3 седмици
да това наистина е ужаст, аз бих си поръчал оседлан конь, ако не може тагай камионь ....
1
 
9
 
13
sando1 до: Zlato
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Да, това би било по-справедливо облагане, ама на практика как го виждаш приложението? Най-справедливо и лесно е таксата да влиза в цената на горивото. Колкото по-малко караш и колкото по-малко ти харчи колата - толкова по-малко плащаш еко такса,
3
 
7
 
12
mvr0306 до: Zlato
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Някой ден и това ще стане - ще има "регулация" задължаваща колите да имат вграден gps, уж за безопасност, и колата да е свързна в интернет посредством безжична мрежа - да сигнализира в случай на катастрофа.... Тогава вече няма скрито - покрито.
4
 
7
 
11
Zlato до: mvr0306
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Аз си мисля, че идеята е да ограничат щъкането на раята. С новите автомобили това вече е доста лесно. Имаш безплатни 1000 км на година. След това от 1000 до 3000 по 40 цента на километър такса СО2, от 3000 до 5000 - 50 цента и т.н. Схващаш ми идеята :)))
1
 
8
 
10
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Единственото което спира законодателите е, че европейските производители все още изостават с електромобилите. Но в момента в който започнат да настигат теслите, такива рестрикции ще приемат, че свят да ви се завие.
5
 
5
 
9
mvr0306 до: sando1
преди 3 седмици
Няма профилна снимка
Искам да кажа че е безсмислено да се въвеждат всякакви нови регулации и евро стандарти когато не можеш да контролираш кой колко км изминава, съответно колко СО2 отделя. Знам, ще ме оплюете, но простата логика е очевидна. Истината е, че регулациите се въвеждат не да пазят околната среда, а да създават някакви пречки пред производителите на коли извън ЕС (скрита протекция), и на второ място самите бюрократи в Брюксел да си намират работа и оправдание на заплатите си.