Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Серийното производство на български пуш-скутери започва през март

Vinghen води преговори с инвеститори от Англия, посочи основателят на компанията Цветан Илиев

   1| 2    
0
 
0
 
11
преди 7 месеца
Само за дизайн не съм коментирал, имам проблем с размер - сходен с велосипед, използваемост и удобство - според мен, по-ниски отколкото велосипед, и цена - по-висока от тази на качествен велосипед.
1
 
1
 
10
Mechkata до: cyclop
преди 7 месеца
Размерът на тротинетките е както плюс така и минус за някои хора. Малкият размер съчетан с по-висока скорост създава несигурност у някои потребители и страх. Отделно малките гуми потъват в дупките по нашите пътища и риска да изхвърчиш като парцалена кукла е голям. Та потребители, които биха изпитали страх от маломерните размери на тротинетката, биха видели сигурност в подобно "пуш-скутерче" - голямо като колело с големи гуми - минаваш през дупки, павета, катериш тротоари и т.н. Поддръжката на подобно нещо се доближава до тази на велосипеда (смяна на гуми).
Лично аз съм срещала трудност когато се наложи да сменя спукана гума на тротинетка - масово ми отказваха по сервизите за колела (големи мъже - няма що - обясняваха ми как по 3ма човека трябвало, за да се смени гумата), сервизи за тротинетки да има един, два... принудена бях сама да се бъхтя да сменям малката гумичка - нито ми отне часове, нито бяха нужни 3ма човека.
Би трябвало всякакъв вид екологичен транспорт да се стимулира. Дизайнът е въпрос на вкус - за някои грозни, за други красиви.
2
 
3
 
9
преди 7 месеца
абсолютна незаслужено скъпа простотия.
1
 
4
 
8
terziеv до: фиг.1
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Както се вижда от статията това не са производители, а хипстъри дропшипъри. Такива изсмукват ресурсите от реалната икономика и полезността им не е 0, а в минусови стойности. На *** език - вредни са. Тук няма инженерна мисъл или ноу хау, каквото имаше например в завода в Ловеч. И там само сглобяваха, ама сглобяваха сложни агрегати, а не колело без ***.
6
 
2
 
7
фиг.1 до: terziеv
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Хубаво е от време на време да си вдигаш задните части от креслото и да си правиш някоя разходка по улиците, или в парка. Ще видиш, че все пак има хора които карат подобни неща. А дори производителите да не успеят да изкарат пари, поне са опитали да стартират нов бизнес, с което са по-полезни от тези, дето само обичат да критикуват.
0
 
5
 
6
terziеv до: melon
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Даже по-зле. За цели има високо мито и затова ги пишат, че са части.
0
 
4
 
5
terziеv до: фиг.1
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Няма пътници за този влак, има евтини пари, които се чудят къде да се заврат. И тука има "стратТЪПИ", които по 5-6 години работят на загуба. Онез от "фармхопинг"-а колко фондове лапнаха, а един лев печалба не изкараха.
3
 
2
 
4
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
Щом произвеждат подобни неща, значи и за този влак си има пътници. Но досега никой не е измислил нещо по-умно от обикновения велосипед.
0
 
7
 
3
преди 7 месеца
Няма профилна снимка
За 1,200 евро ще си взема Specialized или Трек с карбонова вилка. Не съм нещо фен на пуш-а. Това даже не мога да разбера кой би си го купил. Оценявам, че е грозно и едва ли някой въобще би се пробвал да го свие, но ако това е критерий значи изоставам от световните тенденции.
0
 
7
 
2
преди 7 месеца
Започва производство, а се чакат части от Китай. Сглобяване.