Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Азия

Япония и Китай се борят за доминация при свръхскоростните влакове

Двете страни разработват железопътни линии по технологията „маглев“ с идеята да се наложат на глобалния пазар след тяхното реализиране

2
 
0
 
9
michaelis23 до: bgMan
преди 1 месец
офф ае стига си дънкал тъпотии ве, нема нема и те прихване, а в Япония ко не се блъскат ли кво или там нье ама в Чайна да ? Ае вече с стига тъпотии, а у нас като мрат кат мухи двете улици наречени магистрали и се самоубиват на килотон кво ?? По случая да продължааме с Шкодите от 60те и да зиаме пътя до морето за 7ч. че и да треперим да не се запали за тва време тая кошарa .... Ае стига с тия комунистически постулати дет не съществуват ...
1
 
2
 
8
преди 1 месец
В Китай има комунистически мораториум за неща, за които държават е виновна.
Никога няма да разберете колко инцидента и жертви имат китайските високоскоростни железници преди да постигнат това,което после се опитват да рекламират и продават. Подобно на хилядиите самоубийства вследствие на нечовешка експлоатация в заводите на Foxconn където се сглобяват продуктите на Apple.
2
 
2
 
7
преди 1 месец
тва бате София - Бургас за 2ч. макс със спирките по Пловдив и Загората, ама нали Зелевия каза че не става, а електрокарите понеже "стават" ..... Ето на ток "зелено" е превозва сумай ти пътници за 0 време от точка А до Б ... с Теслата от 100 бона която ще я имат точно 2ма човека в Бyгapистан дет са наследници на демокрацията ше се превозват от 2ма до 4ма човека за 5ч. по магистралите на Боце еле па онуй там на Мъска другата измишльотина с 10000км/ под земята ош го няма нигде само на чертеж, а те за него блеят глупаците поне е "по-евтино" от Маглеви и квото и да било иии са се пита в задачата дали такива кат Зелевия са *** или да ??
3
 
4
 
6
zelka007 до: data
преди 1 месец
има шанс за успех ... :)))

в момента в ел ей дострояват наземната инфраструктура за подходите към тунелите . януари май е официалното откриване . оня ден гледах едно клипче как тестват елеваторите за колите . при симулациите системата е дала пропускливост от 13000 човека на час ... от общинският съвет го анатемосват , било лошо планирано , било нефункционално ... никой не верваше , че ще приземява на автоматична платформа в океана първата степен на орбитална ракета и то за многократно ползване , пък го прави и му дреме на шапката . не му вярваха , че ще направи електромобилите масови , пък строи трета фабрика и всички големи производители ги правят също ... :))) ... и сега е така ... ще видим ...
1
 
7
 
5
data до: zelka007
преди 1 месец
Мъск ще ги удари у земята всите с вакума :) Маглева мно убаво ама цената на 1 км трасе е умопобъркваща
4
 
2
 
4
zelka007 до: KMETA
преди 1 месец
ами има , що да няма . първите патенти за придвижване чрез магнитна левитация са от 1907г ... :))) ... отворих викито , мислех че са от 60-те и 70-те години ... :)))

една писта в хамбург 908м видели че не става и я демонтирали
една писта в япония тестова от 43км - чат пат плъзгат разни неща по нея
една 980м в рассия видели че не става и я демонтирали
една 600м в ингилизко и я демонтирали щот не става
една 400м в канада и я демонтирали щот не става
една от 6км в южна корея возят от летището до градът за да се фука хюндай
в китай е мъгла ... :)))

според теб 110г добро ли е като срок да се прецени че една технология не става за шир потреба или требва още да се мисли ... ?!
4
 
1
 
3
KMETA до: zelka007
преди 1 месец
Няма такова животно. Нали?
2
 
5
 
2
преди 1 месец
много скъпа за изграждане и поддръжка технология с много специфично и взискателно приложение . не става ... !! да се конкурират колкото искат в техните пренаселени пазари ...
2
 
4
 
1
преди 1 месец
Физикогеографски, Китай е обречен, просто, на победа.