Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

ACEA: ЕС трябва да подкрепя иновациите вместо да забранява конкретни технологии

Не двигателят с вътрешно горене е вреден за околната среда, а горивата на фосилна основа, изтъква европейското автомобилно лоби

0
 
1
 
2
преди 3 месеца
Инженеринговото Фъстъчено Олио (ИФО) е 100% Карбон-Неутрално, с извънредно ниски емисии на азотни окиси и може да гори във вида в който е, във всякакви Дизелови и Ванкелови Двигатели и Термосистеми. Също така може да бъде емулгирано с до 50% вода с цел по-пълно изгаряне и значителни икономии, в Аерозол, който да задвижва компактни и свръхмощни газови турбини, вместо дизелови двигатели. Турбината има най-добро съотношение тегло-мощност и има само една въртяща се част. Животът й е неограничен.ИФО може да се екстрахира от бързорастящи сортове фъстъци, отглеждани оранжерийно, във Вертикална Аеропонна Многоетажна Ферма, на почти нулева себестойност. https://biodizel.alle.bg
0
 
4
 
1
FNM
преди 3 месеца
Няма профилна снимка
Аз да попитам АСЕА защо се произвеждат двигатели (ДИЗЕЛОВИ), които след определен пробег масово започват да бълват черни канцерогенни облаци? Западняците карат колкото карат и кагато започнат да пропушват дизеляците ги пробутват в Източна Европа. Улиците са пълни със сдухани дизеляци, които бълват черен дим при всяко натискане на газта. Още по-лошо е, че *** не го интересува и не му пука дори и за здравете на собственото му дете...