IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Шефът на VW: Tesla е единствената марка, която расте по време на пандемията

Разликата между германския концерн и американския му конкурент нараства, предупреждава Херберт Дийс

14:14 | 15.10.21 г. 14
<p>
	Херберт Дийс, ръководител на Volkswagen Group. <em>Снимка: Bloomberg L.P.</em></p>

Херберт Дийс, ръководител на Volkswagen Group. Снимка: Bloomberg L.P.

Американският производител на електромобили Tesla Inc. е единствената марка, която расте по време на пандемията от коронавирус, заяви главният изпълнителен директор на германския автомобилен концерн Volkswagen Group Херберт Дийс.

Дийс посочи, че вярва в своя екип в битката с Tesla за първото място в глобалното производство на електромобили. Фабриката на компанията във Волфсбург - най-големият автомобилен завод в света, също трябва „да стане по-ефективна и по-бърза“, заяви Дийс по време на конференция в Алпбах, Австрия, съобщава Automobilwoche, цитирайки източници, присъствали на събитието. 

Дийс потвърди, че този план, поне в началото, няма да повлияе негативно върху работната сила.

„Когато говоря за (завода във) Волфсбург, нямам предвид съкращения на работните места“, изтъква той. „Тук не става въпрос за това. А за начина на работа. Нуждаем се от нов план. И говоря не само за марката (Volkswagen), но и за цялата група. Става въпрос за Волфсбург“, добавя Дийс.

В сряда се появиха спекулации в медиите за евентуално премахване на до 30 000 работни места в рамките на концерна заради новия план за тотална електрификация на продуктите. Ръководството на Volkswagen опроверга тези твърдения, заявявайки, че за момента не планира подобни мерки.

Продължаващият период на производствени съкращения в групата заради недостига на полупроводници, целите на компанията за електрификация и нарастващата конкуренция с Tesla също оказват влияние върху плановете.

Американският концерн планира да стартира производството в своята нова фабрика край Берлин, чието израждане ще приключи преди края на годината.

„Разликата с Tesla нараства. Те стават все по-бързи. Те правят доставки. Стават все по-добри в изграждането на електромобили. Те са единствената марка, която се разширява въпреки коронавируса“, изтъква Дийс по адрес на най-големия производител на електромобили в света. „Трябва да приемем тази надпревара“, подчертава ръководителят на Volkswagen.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:47 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

14
rate up comment 1 rate down comment 1
khao
преди 2 години
за първи път чувам че на марс има силни ветрове... да, чат пат има прашни бури, ама чак силни ветрове, че и абразивна среда е нещо ново за мен...последния ровър се преееба много години след като уж трябваше да се прецака... и то щото му свърши тока.. а не щото сгъбяса.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
13
rate up comment 3 rate down comment 1
elinelinov
преди 2 години
Естествено Ханса си мисли от 75 години и особено последните15-20 години само от ДВГ имаха около 150 милиарда Евро( стопедесет милиарда) пазарен дял.Но това остана в миналото вече бъдещето на автомобилният сектор ще определят ITтехнологични фирми. .
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
12
rate up comment 2 rate down comment 3
georgi_shum
преди 2 години
Заради бурите и силните ветрове на Марс е по абразивна средата.А за радиацията електромагнитни полета и резервоарите не са устойчиви решения. Полето ще иска много енергия, която няма от къде за момента да дойде. Решение ще дойде от нови материали устойчиви на радиация.А за спейсекс - в един момент, да ще отдели старлинк, но и двете ще станат публични.И сега спейсекс се грижи за инвеститори и се съобразява малко или много с тях, щото пак набира капитал, но чрез часни предлагания.Ако иска да монетализира космическите пътувания и експлоатацията на Космоса (а той определено иска), ще трябва да я направи.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
11
rate up comment 2 rate down comment 2
khao
преди 2 години
защо да е абразивна средата... заради марсианския пясък ли ? На луната е по абразивна с тоя регулит! Иначе преди да тръгнат за Марс, ще има база на Луната и там ще се тестват много от технологиите
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 2 rate down comment 2
khao
преди 2 години
нали и аз това казах... че нема да стане публична :):) Не е 8, ами 6 месеца и поне към момента идеята му е старшипа да лети с "гъъъз" към Слънцето... тоест докато стигне до хората, по голямата част от радизацията да се абсорбира от резервоарите... разбира се...може и да промени плана, както се случва обикновенно :))
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 1 rate down comment 4
ing5rov
преди 2 години
"да прави Старшипа по бърже и да се изнасяме! :D ... ти ше си у командния пункт у Видин ... "Видин , имамо проблем ..." : ))) ... кухой , кухой ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 3 rate down comment 2
zelka007
преди 2 години
радиацията ще я борят със създаването на мощно електромагнитно поле ... ама преди да стигнат до нея има поне още десетина технологични проблема дето да им търсят решение : 6 месеца в едната посока + 12 месеца на марс + 6 месеца наобратно - каква е тази животоподдържаща система ... отделно заслон на марс трябва да има ... изключително абразивната среда на марс е предизивкателство за всякакви уплътнения и електроника ... но първо трябва да имаме кораб който да може да отиде до там и да се върне ... :))) ... според мен дори да видим полети в орбита до луната и обратно ще е огромно постижение . дълбокият космос си е сериозно предизвикателство ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 4 rate down comment 2
zelka007
преди 2 години
labpadre и аз ги следя всеки ден ... :)))
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 4 rate down comment 1
cherney
преди 2 години
Съмнявам се да направи SpaceX публична, защото тези компании / публичните / гонят различни цели от неговите. Там все пак ще се гони печалба за акционерите. За Starlink той каза, че ще са публична компания в перспектива. За SpaceX знам всичко, общо взето, като единственото, което не разбирам към днешна дата е как Мъск си представя полета до Марс. Там съм малко скептичен към днешна дата, но кой съм аз и кой е той? Скептицизма ми е провокиран от единственото слабо звено в уравнението "полет до Марс", т.е. човека. Полет от осем месеца без гравитация и космическа радиация, надвишаваща осем пъти тази при полет със самолет ...... е много сериозно предизвикателство. Щото кел файда, ако на Марс кацнат инвалиди. Но вероятно Илон има някакви идеи за това
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 5 rate down comment 2
khao
преди 2 години
Гледах го отдавна, на everyday astronaut и също го препоръчвам на всеки, да види начина му на мислене и да го сравни с шефа си :):) !.. по принцип не следя Тесла, следя Спейс Х и всеки ден гледам до къде е стигнал строежа. :)Гледал съм друго негово интервю в което е казвал че няма да пусне спейс Х на IPO, това си е неговата лична компания. Но най вероятно ще отдели и пусне StarLink за IPO като им качи малко приходите.Има един форум nasaspaceflight... точка не се сещам сега,, май org, линка го пазя у нас, там може да видиш снимки от всеки ден, имат и ютуб канал ... или си пусни LabPadre в тубата, това е лайф стрийм на строежа!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още