Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Мъск: Новите заводи на Tesla в Бранденбург и Тексас губят милиарди

Във видеоинтервю милиардерът описа фабриките като „гигантски пещи за изгаряне на пари"

2
 
1
 
9
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Айде стартъпа на напушеняка глътна вода :)
1
 
1
 
8
supertrader до: Ivane
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Бяха тръгнали да я догонват, сега си гонят опашките всички.
0
 
3
 
7
преди 1 седмица
Нормално е.На един нов автомобилен завод му трябва време, за да достигне капацитета си, а през това време постоянните разходи си вървят.Когат овъпросните предприятия достигнат проектният си капацитет, ще станат печатници за пари,като се има предвид какви маржове постигат в момента действащите стари заводи на Тесла в Калифорния и Шанхай , както е отбелязал и колегата по-долу.
2
 
4
 
6
Ivane до: АнтиФъшкист
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
И ти си далеч от истината. Ако Тесла няма печалба, защо всички автомобилни компании са тръгнали да я гонят?За последното тримесечие Tesla имаше над 30% брутна печалба - печалба каквато по-голямата част от автомобилните производители не са и сънували!
4
 
3
 
5
Ivane до: nkavrakov1982
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Правиш грешни аналогии. Всъщност заради високите цени на енергията зеленият преход не се отлага, а се ускорява по напълно пазарни принципи без нужда от субсидии или други политически подбутвания.Само за България има заявки за изграждане на нови 21 гигавата нови възобновяеми мощности. Това е мощност 10 пъти по-голяма от мощността на АЕЦ Козлодуй.А след всичкото това мрънкане, Тесла излезе на 5 милиарда брутна печалба за последното тримесечие. Материалите се вдигат, но и Тесла вдига цените, а заявките продължават да растат и са натрупани за година напред. Другата грешна аналогия е, че другите щели да откъснат от пазара на Тесла. Точно обратното е. Тесла, а и електромобилите произведени от другите производители, всъщност късат от така или иначе намаляващия пазар на ДВГ от който спечелят останалите автопроизводители.
3
 
3
 
4
Ivane до: nkavrakov1982
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Правиш грешни аналогии. Всъщност заради високите цени на енергията зеленият преход не се отлага, а се ускорява по напълно пазарни принципи без нужда от субсидии или други политически подбутвания.Само за България има заявки за изграждане на нови 21 гигавата нови възобновяеми мощности. Това е мощност 10 пъти по-голяма от мощността на АЕЦ Козлодуй.А след всичкото това мрънкане, Тесла излезе на 5 милиарда брутна печалба за последното тримесечие. Материалите се вдигат, но и Тесла вдига цените, а заявките продължават да растат и са натрупани за година напред. Другата грешна аналогия е, че другите щели да откъснат от пазара на Тесла. Точно обратното е. Тесла, а и електромобилите произведени от другите производители, всъщност късат от така или иначе намаляващия пазар на ДВГ от който спечелят останалите автопроизводители.
5
 
7
 
3
преди 1 седмица
За Тесла бъдещето не е розово поради няколко събития които никой нямаше как да планира -Зеления преход който му даде сила да продължи на строи заводи и да планира е пред провал заради войната с Украйна и поскъпването на енергията,материалите и всичко останало,самия той казва липса на доставки заради разбиването на веригите които ги обслужват,отделно Китай и армията от китайски компании му дишат във врата и то сериозно защото китайците имат по-голям достъп до материали които са нужни за производството на колите ,добавяме и конкуренцията на гиганти като Форд,Фолксваген и други които пак откъсват парчета от тортата .Построи огромни заводи ,но те са и с огромни разходи за поддръжа ,така че може да получи и огромен шамар и да фалира
3
 
8
 
2
Dr. Vatnikov до: АнтиФъшкист
преди 1 седмица
Би ли обяснил значениято на думата "милярди", таварищ неграмотен копейчик? Всичките сте такива, неграмотни, но с големи усти.
7
 
4
 
1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Тоз са натъпка с милярди държавни пари и пак два леа ни мой пичалба напрай.