„Балканкар-Заря“ АД-Павликени не е извършило плащанията по главницата и лихвата на облигационния си заем на 22 септември, съобщава дружеството чрез Българската фондова борса (БФБ).
Общата дължима сума е в размер на 298 189,11 лева. От тях 164 876,47 лева са плащане по главницата, а 133 312,64 лева са плащане по дължимите лихви.
От отчета за изпълнение на финансовите показатели по емисията облигации на производителя на колела и джанти, издаден в края на април 2021 г., се вижда, че „Балканкар-Заря“ не покрива изискванията за два от трите показателя.
Дружеството изпълнява единствено показателя съотношение пасиви/активи – 0,7 при максимално допустимо съотношение от 0,85.
Покритието на разходите за лихви обаче е 0,75 при минимална граница от 1,05. Текущата ликвидност на дружеството е 0,75 при минимално изискуемо ниво от 1.
Дружеството посочва, че през първите три месеца на годината не е изразходвало средства от емисията облигации.
Към края на второто тримесечие „Балканкар-Заря“ отчита консолидирани приходи от продажби в размер на 2,766 млн. лева спрямо 2,377 млн. лева година по-рано, което представлява ръст от 16,4%.
Дружеството увеличава оперативната си печалба за периода до 104 хил. лева спрямо 82 хил. лева година по-рано.
Нетният резултат към края на юни е печалба в размер на 371 хил. лева при загуба от 49 хил. лева към края на юни 2020 г.
В последната година акциите на дружеството поевтиняват с 12,82%, като пазарната капитализация достига 1,635 млн. лева.
Свързани компании:


Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?