IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Експерти: Операторите на молове „трябва да станат по-дръзки“

Качествените развлекателни събития са ключови за успеха на модерния търговски център, смята Фредерик Фонтен от холандската Corio

13:15 | 30.05.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Търговският център Shopville Le Gru в Торино, собственост на Corio. Снимка: Le Gru</p>

Търговският център Shopville Le Gru в Торино, собственост на Corio. Снимка: Le Gru

Строителните предприемачи и операторите на търговски центрове трябва да станат по-дръзки в развитието на своята концепция за моловете, за да привлекат и задържат интереса на клиентите, смятат специалисти.

Събитията и висококачествените развлекателни инициативи представляват „огромна възможност“ за търговските центрове да се различат от останалите. Това казва, цитиран от PropertyEU, Фредерик Фонтен, директор Развитие в базираната в Амстердам инвестиционна компания Corio, която е специализирана в изграждането и управлението на търговски центрове.

“Трябва да намерим нови начини, за да заинтересоваме потребителите”, казва Фонтен.

Той обръща внимание на начина, по който се променя търговията на дребно, повлияна от интернет и социалните медии, както и растящото значение на развлекателните формати и други трендове, като насищането на пазара например.

Нашата мисия е да се възползваме от тези развития и да създадем любими места за срещи.

Според него от ключово значение за развитието и възраждането на търговските центрове е формирането на нов начин на мислене у играчите на пазара.

“Създаването на център със силна идентичност или ДНК е приоритет”, казва той.

Фонтен обаче подчертава, че жизненият цикъл на развлекателните формати е по-кратък от този на търговските, затова операторите трябва постоянно да се променят и адаптират.

Той дава пример с един от търговските центрове на компанията в Италия, който има специална политика за провеждането на развлекателни мероприятия. Такова е фестивалът Gru Village с участието на местни и международни хора на изкуството.

„Това се превърна в едно от най-значимите събития за нощния живот в Торино“, казва той, като допълва, че миналогодишното издание на фестивала е привлякло над 100 хил. посетители. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:27 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още