IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Големите хотелиери печелят от подема в служебните пътувания в САЩ

Хотелиерството успява да се възстанови по-бързо от много други сектори и класове активи

08:02 | 29.04.11 г.
<p>
	Sheraton е сред марките на Starwood. <em>Снимка: sxc.hu</em></p>

Sheraton е сред марките на Starwood. Снимка: sxc.hu

Хотелските вериги Starwood Hotels & Resorts и Host Hotels & Resorts обявиха, че са имали повече гости през първото тримесечие в резултат на постепенното икономическо възстановяване в САЩ, което е увеличило пътуванията с бизнес цел.

И двете компании са ориентирани към бизнес командировките от висок клас.

Starwood повиши прогнозата си за годината и отчете по-голяма от очакванията печалба за тримесечието.

Компанията надхвърли очакванията на Уол Стрийт отчасти защото марките й, сред които Sheraton и St. Regis, постигнаха по-добри резултати през тримесечието от тези на конкурентната Marriott International, коментира пред Ройтерс анализаторът на FBR Capital Markets Патрик Сколс.

„Икономиката се подобрява. Тези компании печелят от това“, посочва той.

Слабостта на някои от марките на Marriott е засегнала резултатите на Host, инвестиционен тръст за недвижими имоти, който притежава много от хотелите на Marriott, обяснява Сколс.

Миналата седмица Marriott отчете печалба за първото тримесечие под очакванията на Уол Стрийт.

Starwood прогнозира печалба на акция за 2011 г. от 1,60 до 1,70 долара, повече от предишните си очаквания за 1,55 до 1,65 долара.

Като се изключат разходи, свързани със земетресението в Япония миналия месец, печалбата на компанията за тримесечието възлиза на 58 млн. долара, или 30 цента на акция, спрямо 24 млн. долара, или 13 цента на акция, година по-рано. Анализатори, анкетирани от Ройтерс, очакваха печалба от 25 цента на акция.

Starwood, която е осмият по големина хотелски оператор в света по брой стаи по данни на Smith Travel Research, отчете 10,4% ръст на приходите от налична стая, известни като revPAR, през тримесечието.

Често използван измерител на финансовото състояние на компаниите от хотелиерския сектор, revPAR умножава нивото на заетост по цените на стаите.

Приходите от налична стая на Host се повишават със 7%.

Въпреки че възстановяването на щатската икономика остава мудно, хотелиерството се възстанови по-бързо от много други сектори и класове активи благодарение на възможността да се коригират цените на стаите в зависимост от търсенето.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:35 | 31.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още