IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

AENO се подготвя да завоюва пазара на интелигентната битова техника в България

До края на 2022 г. марката планира да заеме 2-3% от българския пазар в различни категории малка потребителска електроника

09:12 | 01.07.22 г.
Автор - снимка
Създател
AENO се подготвя да завоюва пазара на интелигентната битова техника в България

През май 2022 г. марката за интелигентни домашни уреди AENO обяви началото на продажбите на българския пазар. Марката планира да приложи стратегия за международна експанзия и да разшири географското си присъствие на продажби в цяла Европа.

Според Statista през 2022 г. се очаква сегментът на домакинските уреди в България да достигне 98,52 млн. евро, а годишният темп на растеж на приходите (CAGR 2022-2025) да бъде 14,11%, в резултат на което прогнозният размер на пазара до 2025 г. ще достигне 146,4 млн. евро.

AENO е млада, динамично развиваща се марка за интелигентни домашни уреди. Продуктовото портфолио включва уреди за почистване и готвене: пречистватели на въздух, парни мопове, акумулаторни и роботи прахосмукачки, блендери, фурни, електрически кани, електрически скари. Един от основните принципи на марката е производството на енергийно ефективни продукти, които са безопасни за околната среда.

До края на 2022 г. марката планира да заеме 2-3% от българския пазар в различни категории малка потребителска електроника поради широкото си присъствие както на онлайн, така и на офлайн пазарите. АСБИС България стана първият официален дистрибутор на AENO. В момента се работи за укрепване на канала за продажби – сътрудничество с регионални търговци на дребно и онлайн магазини. Марката вече присъства в големи онлайн магазини като technomarket.bg, ozone.bg, ardes.bg, jarcomputers.com, plasico.bg.

AENO са разработили цялостна маркетингова и дистрибуторска стратегия, като са отделили специален екип за продажби и маркетинг за популяризиране на нови продукти. В допълнение към директния маркетинг ще се развива и уникален мърчандайзинг в магазина. Освен това марката ще участва в задълбочени потребителски проучвания, за да се адаптира към промените, създавайки продукти, които ще помогнат на продуктовата линия AENO да остане актуална в променящата се екосистема.

"Нашата мисия е да избавим човека от рутината и да превърнем дома в територия на свобода, сигурност и здраве. Развитието на цифровите технологии, нарастващото търсене на дистанционно управление на устройства, гласовите асистенти като необходими елементи от управлението на домакинството, стимулират прехода към интелигентни технологии. Интелигентизацията във всички категории е това, от което се нуждае съвременният потребител. Да бъдем проактивни, да направим бъдещето достъпно днес е това, от което трябва да се ръководим, за да вървим напред и да определяме тенденции“, коментира Елена Крочак, директор за бизнес развитие на AENO.

„Увеличаването на очакванията на потребителите, промените в начина на живот и променящото се търсене ще допринесат за по-нататъшния растеж на марката и развитие на продуктовата линия AENO.”

До края на 2022 г. марката планира да разшири продуктовото си портфолио чрез добавяне на интелигентни устройства като четки за зъби, кантари и овлажнители за въздух. AENO също така ще пусне сезонна серия от първокласна интелигентна климатична техника. Първият, който ще бъде представен, е премиум ECO интелигентен нагревател (Premium ECOSmart Heater), който ще използва комбинирани технологии на инфрачервено излъчване и конвекция.

Моделите AENO с опростен дизайн са създадени в обща стилистика и се съчетават перфектно един с друг. Естетиката на технологията е неделима от нейните функции: всички тези устройства работят заедно в една екосистема, която осигурява достъп до индивидуални настройки. Приложението AENO Ви позволява да управлявате домашните уреди с Вашия смартфон, ръчно или с гласови асистенти, и да интегрирате домашните уреди в различни сценарии за автоматизация.

Продуктите на марката са проектирани и произведени в модерна фабрика в Китай, където повечето от процесите са напълно роботизирани и изискват малка или никаква човешка намеса.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:36 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още