IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Alibaba се насочва към Европа

Китайският гигант се опитва да подбие цените, които Amazon изисква от търговците, за да ги привлече при себе си

10:39 | 08.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: EPA</em></p>

Снимка: EPA

Китайският търговец на дребно Alibaba най-сетне се насочва към Европа. За целта подбива цените на търговците в Amazon, за да ги привлече при себе си, но засега със смесени резултати, твърдят шестима източници, директно запознати с въпроса, цитирани от Ройтерс.

През последните месеци поток от малки фирми се е присъединил към европейската платформа AliExpress, но някои по-големи марки продължават да се дърпат, допълват източниците.

AliExpress се е обърнала към добре познати брандове, включително Mango, Benetton и испанската френска група Tendam, собственик на Cortefiel, с цел да ги привлече на сайта, но с малък успех, коментират петима пожелали анонимност източници, ангажирани с преговорите.

Част от марките не харесват уебсайта, чиито модни предложения включват имитации на кожени поли за около 18 долара и пуловери за 14 долара, въпреки че той изглежда като правилното място, на което да покажат продуктите си, коментират източниците.

Старши директор на една от големите модни компании, отказали предложенията на AliExpress в Европа, твърди, че марката трябва да бъде в по-добра среда. Други описват платформата AliExpress като „работа в развитие“.

Въпреки това ръководителят на AliExpress, Уан Минцян, коментира в интервю, че чуждестранните марки се нуждаят от време, за да разберат платформата.

В нея те имат възможност да се погрижат сами за дизайна на собствените си магазини, да създадат собствена страница със снимки и видео, така че да създадат усещането, което желаят, добавя той.

Benetton и Tendam са отказали да коментират въпроса. Нито една от двете не продава в AliExpress, но работи с Amazon. Mango твърди, че не предлага стоките си в AliExpress, но не дава допълнителни коментари. Същевременно тя не продава и в Amazon.

Говорителка на AliExpress също не е коментирала дали компанията се е обърнала към тези марки и други.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:29 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още