Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Dropbox очаква спад на маржа за текущото тримесечие

Новината засенчи добрите резултати на компанията

Dropbox очаква спад на маржа за текущото тримесечие

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за съхранение на файлове Dropbox прогнозира спад на оперативния марж за текущото тримесечие спрямо година по-рано, което изпрати цената на акциите ѝ с 11% надолу по време на следборсовата търговия, предава Ройтерс.

Слабата прогноза успя да засенчи по-добрите от очакваното печалба и приходи за тримесечието. Прогнозата ѝ за приходите за настоящото тримесечие също се оказа над средната на анализаторите.

"Прогнозата за маржа отразява консерватизма им", коментира Риши Джалура, анализатор на DA Davidson.

Някои анализатори може да са повлияни от нетния брой привлечени потребители, които плащат – 400 хил., което се оказа над консенсусната прогноза, но под миналогодишния брой, посочва още експертът. Dropbox привлече 580 хил. платени абонати през същото тримесечие година по-рано.

Книжата на базираната в Сан Франциско компания, които повишиха стойността си с над 25% от началото на годината, сега записаха спад от 10,5% в резултат от новините до 22,90 долара.

Компанията, която се конкурира с Google, Microsoft и Box, прогнозира, че приходите ѝ за текущото тримесечие ще са между 379 и 382 млн. долара. Анализаторите очакваха 377 млн. долара.

Dropbox заяви, че към 31 декември е имала 12,7 млн. абонати, с което надмина средната оценка на анализаторите за 12,54 млн. според FactSet.

Още по темата

Компанията отчете средно 119,61 долара приходи от потребител, което се оказа над прогнозата за 118,8 долара, сочат данни на Refinitiv.

Започнала като безплатна услуга за съхранение на снимки, музика и други по-големи файлове, Dropbox днес предлага редица корпоративни софтуерни услуги и залага на международна експанзия за увеличаване на броя на потребителите си.

Миналия месец компанията заяви, че ще купи фирмата за електронни подписи HelloSign за 230 млн. долара в брой. Този ход имаше за цел да разшири портфолиото от предложения на Dropbox.

Тримесечната загуба на компанията се е свила до 9,5 млн. долара, сочи отчетът за четвъртото ѝ тримесечие като публична компания. Година по-рано сумата беше 37,7 млн. долара. Компанията все още не е генерирала печалба, което е обичайно за стартъпите, които инвестират значително в растежа си.

Като се изключат някои елементи, Dropbox е спечелила по 10 цента на акция, над очакваните 8 цента на акция.

Общите приходи са скочили с 23 на сто до 375,9 млн. долара или повече от прогнозираните 370 млн. долара.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
NYSE привлече първичните предлагания на Uber и Pinterest