IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

eBay разочарова инвеститорите заради слабото представяне на StubHub

В резултат на новините акциите на компанията понижиха цената си с 5%

09:13 | 19.07.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Американската технологична компания EBay не успя да изпълни прогнозите на анализаторите за приходите си за второто тримесечие след разочароващо представяне на онлайн магазина ѝ за билети StubHub, което накара гиганта в електронната търговия да снижи прогнозата за резултатите си през третото тримесечие, предава Ройтерс.

Акциите на компанията понижиха цената си с 5 на сто до 36 долара по време на следборсовата търговия.

EBay обясни, че причината за лошото представяне на билетната услуга са по-малкото големи спортни събития в САЩ. Дори и така приходите на StubHub са нараснали с 4% до 246 млн. долара - най-слабият растеж от второто тримесечие на 2017 г. насам.

Главният изпълнителен директор Девин Уениг заяви, че не очаква ситуацията с продажбите да се подобри през втората половина на годината.

Главният финансов директор Скот Шенкел също обясни, че по-силният долар ще засегне приходите със 150 млн. долара за цялата година.

EBay намали годишната си прогноза, като очаква приходи в диапазона 10,75-10,85 млрд. долара спрямо оценка за 10,9 до 11,1 млрд. долара по-рано. Анализаторите очакват приходи от 10,95 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.

Приходите за третото тримесечие се очаква да бъдат между 2,64 и 2,69 млрд. долара, като и те няма да изпълнят очакванията на анализаторите за 2,73 млрд. долара.

EBay се хвали с рекламните брандове в платформата ѝ и разработва по-лек формат, за да се конкурира по-добре с играчи като Amazon.com, но усилията ѝ бяха засенчени от слабия растеж на StubHub.

Онлайн търговецът залага на инициативи като групови предлагания – начин, по който купувачите намират търсени от тях стоки по-бързо, както и опростен процес на разплащане, за да привлече повече онлайн купувачи.

Базираната в Сан Хосе, Калифорния, компания има 175 млн. активни потребители в глобален мащаб за второто тримесечие в сравнение със 171 млн. за първото тримесечие.

Брутният обем на стоките ѝ (стойността на продуктите, които е продала през уебсайта си) е нараснал с 10,4% до 23,63 млрд. долара.

Като се изключат някои еднократни ефекти компанията бележи печалба от 53 цента на акция през второто тримесечие, завършило на 30 юни. Приходите са нараснали с около 9 на сто до 2,64 млрд. долара.

Средната прогноза на анализаторите беше за 51 цента на акция при приходи от 2,66 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:10 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още