Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Етикетът "Произведено в България" печели доверие в Германия

Платформата Bulgaria Store помага на българските производители да изнасят в чужбина

Етикетът "Произведено в България" печели доверие в Германия

Снимка: Bulgaria Store

Десетте срещи с петимата ментори в хода на кампанията "Вдъхновяващите 5" ни позволиха да наваксаме пропуските в нашата стратегия - процес, който пренебрегнахме поради напрегнатите последни месеци на миналата година. Благодарение на инициативата сега можем да натиснем "копчето" и да ускорим реализацията на нашата стратегия. Това споделиха Георги Георгиев, основател на Bulgaria Store, и Димитър Мандов, отдел "Продажби" към стартъпа, в рубриката "Bloomberg ТV Bulgaria Интервю".

Още по темата

Компанията е сред петте победителя, които спечелиха доверието на публиката и получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса в стартъп инициативата "Вдъхновяващите 5".

По думите на Георги Георгиев едно от слабите звена на стартъпа, което е било адресирано от менторите в хода на кампанията на Bloomberg TV Bulgaria, е отношението към клиентите.

"Това беше огромна грешка от наша страна и не обръщахме внимание на това как да задържим един клиент в дългосрочен аспект", разкри той.

Димитър Мандов допълни, че 70% от клиентите на Bulgaria Store са германци и до голяма степен българската гама от продукти, предлаган на тяхната платформа, е непонятна за тях.

"Поради тази причина засилихме усилията си повече върху обучителната част посредством автоматични имейли и изкуствен интелект, насочвайки вниманието на потребителите в Германия и Австрия към стоки и продукти, които не са пробвали преди", посочи експертът.

Основателят на стартъпа поясни, че основният отличителен белег на компанията и средството, чрез което германският клиент получава достъп до разнообразни и непонятни за него български продукти, е тяхната концепция "BulBox".

"На база месечен абонамент на изгодни цени ние предлагаме кутия със селектирани качествени продукти от най-различни категории като местни, млечни, тестени и т.н. В кутията има още рецепти и мостри, които имат за цел да запознаят клиента със специфични аспекти на българската кухня", информира Мандов.

По думите му най-търсените продукти от германските потребители са вината и по-голямата част от автентичната козметика.

"Впечатление ни прави фактът, че германският потребител е изключително позитивно настроен към произведените в чужбина продукти и особено към българското производство. Всички стоки, които ескпортираме чрез нашата платформа, се ползват с огромно доверие от германските клиенти", коментира Димитър Мандов.

От разговора стана ясно, че Bulgaria Store през изминалата година е помогнала на около десет български производителя да изнесат своята продукция на германския и австрийския пазар, като техният оборот възлиза на 6 млн. евро.

"Не разчитаме само и единствено на трафик - ние сме проактивна компания, която се стреми да помогне дори и най-малките български производители, създавайки контакт между тях и складове, които съхраняват продукцията, предлагана на борсите и тържищата в Германия", поясни Димитър Мандов.

В края на разговора Георги Георгиев сподели, че благодарение на кампанията "Вдъхновяващите 5"  Bulgaria Store е успяла да се свърже с необходимите компании за финансиране на стартъпи, преговорите за подобна капиталова подкрепа вече са в ход и до четири месеца очакват реални резултати.

"В рамките на тази година ще наблегнем върху текущата ни продуктова гама - хранителни продукти и козметика, като за 2022 година обмисляме да включим на платформата традиционни занаятчийски изработки и стоки от бита", обяви той.

Оценяват ли германските потребители българските стоки за бита? Колко е важен IT партньорът за успехът на бизнеса?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.

Bloomberg TV Интервю представя победителите в дигиталната кампания „Вдъхновяващите 5“. От 11 януари петте компании, спечелили признанието на публиката, ще представят своята дейност. След като получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса, създателите на компаниите-финалисти Varrio Sport – All Seasons Outdoors, Green Revolucia, Bulgaria Store, Subscribe.bg и Обсерватория за идеи 2D в стартъп инициативата на Bloomberg TV Bulgaria получиха безценно ноу-хау за развитието на бизнеса си от специално подбрания за кампанията менторски екип.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Как Covid-19 задвижи QR революцията?