Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Европейският конкурент на Uber няма намерение да съкращава служители

Bolt твърди, че е доста по-пестелива от своите конкуренти

Европейският конкурент на Uber няма намерение да съкращава служители

Снимка: Getty Images

Европейският конкурент на Uber – Bolt, заяви, че няма да съкращава служители въпреки влиянието на пандемията. С това компанията поема в по-различна посока от гигантите в споделеното пътуване отвъд Океана, пише CNBC.

Още по темата
Базираната в Естония компания, подобно на други, е силно засегната от блокадите из цяла Европа. В средата на март приходите ѝ от продажби се потопиха със 75% спрямо средните приходи за февруари. Компанията твърди, че резервациите в Словакия са се сринали със 100%, след като страната забрани таксиметровите услуги през март. След това забраната беше вдигната.

Същите тенденции засегнаха и конкурентите. Бизнесът със споделени пътувания на Uber през април се сблъска с 80% спад на резервациите спрямо година по-рано, докато при Lyft понижението беше със 75 на сто. И двете компании взеха мерки за сериозно съкращение на разходите. Uber съкращава 3 700 служители, а Lyft – 982.

Маркус Вилиг, главен изпълнителен директор и съосновател на Bolt, заяви, че фирмата е доста по-пестелива от конкурентите си, ето защо няма да прави никакви съкращения.

Bolt е един от основните конкуренти на Uber в Европа. Другите са BlaBlaCar и Kapten.

По думите на Вилиг подходът на Bolt винаги е бил да изгради рентабилна организация, която внимава с разходите.

Компанията твърди, че за „ограничен“ период от време е пуснала в отпуск част от хората, които работят на договор за нея, но очаква да се върнат на работа, когато бизнесът се възстанови.

Bolt, която се ребрандира от Taxify миналата година, увеличи инвестициите си в сегменти, като споделените скутери и доставките на храна. Наскоро тя представи нов електрически скутер и обяви експанзия на услугата си в още 45 града. Вилиг твърди, че стратегията работи в полза на Bolt по време на блокадите.

“Не планираме съкращения“, коментира той. „Фокусът ни е в коригиране на бизнеса от споделени пътувания към това как да работи със скутери и храна в тези времена, в които хората не могат да се движат или не преподчитат споделени пътувания“, допълни той.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
TikTok заплаши да се обърне към съда във връзка с новата заповед на Тръмп