Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Forbes: Apple е най-скъпата търговска марка за девета поредна година

На втото и трето място са Google и Microsoft

Forbes: Apple е най-скъпата търговска марка за девета поредна година

Снимка: Ройтерс

 

Американската корпорация Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки и е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12 процента повече в сравнение с 2018 година, съобщи в електронното си издание сп. Forbes, цитирано от БТА.

Още по темата
И докато Apple запазва лидерската си позиция, Google бързо се доближава до него със 167,7 милиарда долара оценка на търговската марка, което е нарастване с 23 на сто. Microsoft се нарежда на трето място със 123,5 милиарда долара.

Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, нараснала с 37 на сто до 97 милиарда долара.

От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.

Amazon е на четвърто място в рейтинга на най-скъпите брандове в света, следван от Facebook, Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.

По статията работи: Магдалена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Приходите на Oracle надминаха прогнозите на Wall Street