Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Goldman Sachs намекна, че Apple Card може да бъде пусната и в чужбина

Новата кредитна карта може да помогне не само на Apple, но и на банката да привлече повече потребители

Goldman Sachs намекна, че Apple Card може да бъде пусната и в чужбина

Снимка: Архив Ройтерс

Една от новите услуги на Apple – кредитната карта, може да стане достъпна и в други страни по света. Това разкри пред CNBC главният изпълнителен директор на Goldman Sachs.

Американската инвестиционна банка полага нови усилия, за да разшири базата си от клиенти. Тя отвори онлайн банката Marcus през 2016 г., която стартира работа във Великобритания миналата година. Този понеделник тя обяви, че си партнира официално с Apple по кредитната карта на американския технологичен гигант.

„Ще стартираме в САЩ с този продукт (Apple Card), но с времето със сигурност ще помислим за международните възможности за него“, коментира Ричард Гнод, главен изпълнителен директор на Goldman Sachs.

Картата на Apple предлага бонусна система за връщане на част от средствата, които потребителите харчат, включително 3% от сумите, които те дават за директни покупки на продукти на Apple. Целта е да се увеличат източниците на приходи на компанията, като същевременно се подкрепят усилията на Goldman Sachs в предложенията за търговия на дребно.

Базираните в САЩ потребители на iPhone ще могат да получат картата си още това лято.

Още по темата

„Ще стартираме през лятото и смятам, че бързо ще наберем скорост“, коментира изпълнителният директор на банката.

Goldman Sachs обичайно предлага услугите си на правителства, корпорации и институционални инвеститори. Но напоследък се опитва да увеличи броя на клиентите си и изглежда ще продължи да работи в тази посока. Тя има планове нейната онлайн банка Markus да заработи и в Германия.

„Следващият ход ще бъде в Европа, в Германия“, коментира Гнод пред CNBC.

Marcus се радва на голям интерес във Великобритания. В рамките само на шест месеца, тя привлече над 200 хил. клиенти и има депозити за над 10 млрд. долара. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева
Още по темата: Новини Apple Goldman Sachs Apple Card

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Microsoft плаща 25 млн. долара за извънсъдебни споразумения по обвинения в корупция