IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Groupon назначи нов оперативен директор

Бившият мениджър на Amazon Кал Раман трябва да насърчи бизнеса извън САЩ

15:08 | 15.11.12 г.
Автор - снимка
Създател
Groupon назначи нов оперативен директор

Groupon Inc. назначи Кал Раман за главен оперативен директор, като очаква от бившия мениджър на EBay Inc. да насърчи растежа в задграничните операции на интернет компанията за групово пазаруване, предаде Bloomberg.

Ветеранът в електронната търговия, който е работил и за .com Inc., се присъедини към Groupon през април в позицията на старши вицепрезидент, отговарящ за продажбите и операциите, припомниха от компанията в изявление вчера.

Марго Георгиадис за последно бе главен оперативен директор, преди да си тръгне от компанията през септември 2011 г., за да се присъедини към бившия си работодател Google Inc. по-малко от година, след като го бе напуснала.

Заради познанията му за глобалните продажби и операции от Раман се очаква да помогне на компанията да расте на пазарите извън САЩ, където продажбите са намалели в последното тримесечие, коментира Самеет Синха, анализатор в B. Riley & Co. в Сан Франциско.

Groupon отчете през миналата седмица приходите си за третото тримесечие, но не успя да оправдае очакванията на анализаторите и повлече акциите на компанията до рекордно ниски нива. След оповестяването на финансовите резултати миналата седмица акциите се сринаха в следборсовата търговия с 16% до 3,28 долара. Това е нов негативен рекорд, след като при старта на първичното публично предлагане преди година книжата струваха по 20 долара за брой, а Groupon се считаше за борсова звезда.

„Те наистина имат нужда от силен оперативен директор, който да управлява операциите в компанията във всяко едно направление“, посочи Синха в интервю за Bloomberg. “Те трябва да намерят систематичен и синхронизиран бизнес модел за целия свят“.

44-годишният Раман заяви, че ще работи върху налагането на международните пазари на технологиите и продажбените стратегии, които са ефективни в САЩ.

„Ние можем да размразим нашия международен бизнес“, заявява той. „Имаме платформа, която работи, но не се заблуждаваме, че е завършен продукт“.

През изминалото тримесечие международните приходи от продажби на компанията са паднали с 10% спрямо предходното тримесечие до 276,9 млн. долара.

Раман става третият главен оперативен директор на Groupon за последните две години, наследявайки поста от  Георгиадис, която пък преди това замести Роб Соломон, бивш мениджър на Yahoo! Inc.

При приключването на сесията в Ню Йорк вчера акциите на Groupon скочиха с 3,8 на сто до 2,73 долара. От началото на годината акцията загуби 87 на сто от стойността си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:55 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още