Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

HyperScience набра 30 млн. долара капитал

Компанията, която има офиси в София и Ню Йорк, ще ползва средствата за разширяване на екипа си

HyperScience набра 30 млн. долара капитал

Снимка: HyperScience

Американската технологична компания HyperScience, която разполага и със звено в София, завърши нов кръг за набиране на капитал от Серия Б, привличайки 30 млн. долара, съобщават от организацията.

HyperScience, която е специализирана в разработката на решения, базирани на машинно самообучение, разкри, че водещ инвеститор в рамките на този кръг Stripes Group, като са се включили и досегашните инвеститори FirstMark Capital и FelicisVentures. Сред новите инвеститори се нареждат още Battery Ventures, GlobalFounders Capital, TDAmeritrade и QBE.

Благодарение на привлечените средства общото финансиране на HyperScience вече възлиза на 50 млн. долара. Плановете на компанията са да използва инвестициите за разрастването на екипа си, но тя не разкрива конкретен брой нови позиции, както и какви по-конкретно са плановете за софийския офис.

"Като Series B компания пред нас вече стои нова реалност – имаме работещ продукт и фокусът сега пада върху развитието на портфолиото ни от нови клиенти. В този ред на мисли през предстоящата година ще инвестираме стратегически в разрастването на екипите по маркетинг и продажби, които са базирани в Ню Йорк“, коментират съоснователите на HyperScience Красимир Маринов и Владимир Цанков.

Още по темата

“На база темповете, с които се движим, инженерните екипи в София ще растат органично – очакваме да присъединим тук организационни и технически лидери, които да повишат ефективността на екипите и да развиват потенциала на инженерите. Също така повечето и разнообразни клиенти ще дефинират необходимостта от екип, който да се грижи за интеграциите с клиентските системи и среди“, допълват мениджърите.

През 2016 г. HyperScience пусна пакет от продукти, насочени към други организации в сферата на здравеопазването, застраховането, финансите и към държавни институции. Днес трите продукта на компанията са обединени в един – HyperScience, който цели да помага на компаниите и организациите да автоматизират своята офисна дейност, да обслужват по-добре крайните си потребители, както и да управляват по-ефективно финансовите и човешките си ресурси.

С решенията на компанията организациите спестяват ценен ресурс от време и пари, тъй като служителите им вече не трябва да прекарват времето си в ръчно сортиране на набори от входящи формуляри, обработване на нечетливи сканирани документи, четене на ръкописен или лошо отпечатан текст, или ръчно въвеждане на масивни данни в софтуерна база. От своя страна, това води до възможността организациите да се фокусират върху същината на своя бизнес и да подобрят своята конкурентоспособност, разказа преди почти година пред UpDate на Bloomberg TV Bulgaria Красимир Маринов, съосновател на HyperScience.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Uber опитва да омае инвеститорите преди IPO-то си