Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

IAB Digital Day: Експерти ще споделят визията си за дигиталната индустрия

10-то издание на форума ще се проведе на 8 октомври 2020г.

IAB Digital Day: Експерти ще споделят визията си за дигиталната индустрия

Снимка: Pixabay

Десетото издание на единственото специализирано събитие за дигитален маркетинг в България, организирано от IAB България, ще се проведе на 8.10.2020 г. Форумът, под надслов „An eye - opening year” ще се проведе в нов хибриден формат, който съчетава традиционно събитие с възможност за среща наживо и онлайн участие.

Разнообразната програма на IAB Digital Day ще засегне всички актуални спектри на дигиталната екоситема в контекста на една от най-предизвикателните години в икономически и социален аспект. Филип Бежнички, дигитален стратегически директор на Havas Group ще говори за края на капитализма какъвто го познаваме и ще провокира аудиторията с въпроса „Време ли е брандовете да свалят маските?“.

В поредица от панелни дискусии и блиц формати представители на дигиталната индустрия ще дискутират въпроси, които всеки, който се занима с дигитален маркетинг си задава: „Трябва ли брандовете брандовете трябва да спрат да говорят, за да отговорят на предизвизвикателствата на средата?“ „Дали да инвестираме в собствен дигитален маркетинг екип или да разчитаме на услугите на специализирана агенция?“ „Какво е мястото на подкастите в дигиталната екосистема?“

Експертът по инсайт и иновации в рекламата -  Даниел Кнап, от IAB Европа, ще представи последните последните тенденции в дигиталната реклама и сигналитете за възстановяване в пост- пандемичната обстановка.

Темата за нуждите от нова метрика на нашия пазар ще бъде дискутирана от широк кръг утвърдени български експерти от различни сфери на дигиталната индустрия. В рамките на форума ще бъде представен проект за критерии, които е нужно да покрие тя, разработени от работната група за „Метрики и стандарти“ на IAB България.

В рамките на IAB Digital Day 2020 ще се представи и новото решение Schrems II, с което се отменя Privacy shield трансфера на данни между ЕС и САЩ и отражението му върху дигиталния бизнес у нас. Фокус на събитието ще бъдат и примери, свързани с инфлуенсър маркетинг и развитие на бранд профили и създаване на бранд съдържание в Tik Tok.

Официален партньор на форума е А1 България.

Хостинг партньор: Superhosting.bg

Партньори: TBI Bank, Offerista GroupInoVino, Devin, Spetema

Meдия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg, Медийна група България, SBB Media, сп.Enterprise, Еtarget, Crimtan

Стрийминг партньор: STREAMER.BG

Билети за събитието, като и пълната програма на форума, можете да откриете на https://digitalday.bg/

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Новини
Ръководените от основателите си компании се възстановяват по-добре от останалите