Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Как кампанията "Вдъхновяващите 5" помогна на бизнеса със спортни стоки?

Varrio Sport – All Seasons Outdoor ще започне продажба на електрически велосипеди, съобщи Калоян Христов, съосновател и управител на платформата

Как кампанията "Вдъхновяващите 5" помогна на бизнеса със спортни стоки?

Снимка: Varrio Sport 

Varrio Sport – All Seasons Outdoor планира през тази година да започне продажбата на електрически велосипеди. С менторския колектив на инициативата на „Въхновяващите 5“ обсъждахме възможността брандът да предлага още по-широка гама от марки и продукти. Това заяви в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Калоян Христов, съосновател и управител на платформа, чрез която може да се намери всичко необходимо за любимия спорт и хоби на открито.

Още по темата

Компанията е от петте победителя, които спечелиха доверието на публиката и получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса в стартъп инициативата "Вдъхновяващите 5".

Христов разкри, че оценката за бизнеса Varrio Sport – All Seasons Outdoor от страна на менторския колектив на „Въхновяващите 5“ е изключително добра, а получените съвети – полезни.

„Като обратна връзка получихме полезна информация и добра оценка за етапа, на който се намираме в момента и това, което сме постигнали. Заложили сме стабилна основа с добър потенциал. Нишата ни е широка и има пазар както в България, така и в цяла Европа, посочи той. - Като друг потенциал беше изтъкнат, че сме стартирали компанията си в правилното време – моментът, когато електронната търговия тръгна рязко нагоре и от сегашна гледна точка сме постигнали висока осведоменост за бранда си.“

Мениджърът на Varrio Sport – All Seasons Outdoor съобщи, че компанията вече работи в тази посока, но започването на работата с нов бранд, доставчиците и всичко останало, отнема много време – от намирането му до подписването на договори за съответните национални и международни права.

По думите му конкуренцията на пазара се засилва, като маркетинговата стратегия и анализите на Varrio Sport – All Seasons Outdoor са показали, че е по-добре да се работи с професионалните световни марки.

Компанията проучва и всички възможности за бъдещ капитал.

„Набирането на капитали чрез венчър фондове или т.нар. ангел инвеститор, би била една следваща стъпка, защото това се явява най-скъпият вид финансиране. Дотогава ще продължим със собствени ресурси и с подкрепата на банка партньор. Причините са няколко – нашият бизнес не влиза към кръга на високотехнологичните и рискови компании, към които основно венчър фондовете проявяват интерес“, обясни Калоян Христов.

Помагат ли технологиите за развитието на модерния спорт? Къде ще открива нови пазари Varrio Sport – All Seasons Outdoor?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.

Bloomberg TV Интервю представя победителите в дигиталната кампания „Вдъхновяващите 5“. От 11 януари петте компании, спечелили признанието на публиката, ще представят своята дейност. След като получиха най-висока подкрепа сред над 40 иновативни бизнеса, създателите на компаниите-финалисти Varrio Sport – All Seasons Outdoors, Green Revolucia, Bulgaria Store, Subscribe.bg и Обсерватория за идеи 2D в стартъп инициативата на Bloomberg TV Bulgaria получиха безценно ноу-хау за развитието на бизнеса си от специално подбрания за кампанията менторски екип.

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Петя Стоянова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Британският стартъп Deliveroo набра 180 млн. долара