Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Клиенти на Tesla се оплакват, че колите им са пристигнали с по-слаб хардуер

Компанията се оправда с проблемите във веригата за доставки

Клиенти на Tesla се оплакват, че колите им са пристигнали с по-слаб хардуер

Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Клиенти на Tesla в Китай се оплакват, че компанията им е доставила нови коли Model 3 с версия на хардуера за Autopilot, която не е толкова развита, колкото е обещано, пише Bloomberg.

Според статия в японския вестник Nikkei, както и според публикации в Weibo, WeChat и Twitter, някои потребители в Китай са получили електромобили с по-старата версия на хардуера.

Когато клиентите са се регистрирали за покупка на Model 3, обявата е посочвала, че колите ще разполагат с функцията „HW3” (или хардуерна версия 3.0). След по-внимателно разглеждане, собствениците на колите твърдят, че са получили версия 2.5 на хардуера, посочват те.

Още по темата

Това, което прави по-новата система по-желана е чип, разработен и произведен от Tesla, който обработва изображения около 21 пъти по-бързо от предходната версия, за която се ползваше по-стар чип на Nvidia.

С по-новия чип Tesla Autopilot – системата за асистиране при шофиране – може да разпознава светлините на светофара и оранжевите конуси, помагайки за автоматично навигиране в трафика.

Шофьорите трябва да държат ръцете си на волана, докато използват Autopilot, сочат насоките на компанията. Въпреки това Илон Мъск обеща на клиентите и инвеститорите, че ъпгрейд за пълно самоуправление ще бъде наличен в инсталирания HW3.0.

Сега Tesla направи изявление в Weibo, обвинявайки проблемите във веригата си за доставки за решението да използва по-слабия хардуер в новите произведени в Китай Model 3. Освен това се извини и се опита да успокои клиентите като им обеща да замени по-зле представящия се хардуер, след като производството се върне към пълния си капацитет.

Tesla не е отговорила на запитванията за допълнителна информация по случая.

Миналия месец компанията разкри, че епидемията на коронавируса в Китай може да засегне бизнес ѝ – първият път, в който „здравна епидемия“ се споменава в секцията „Рискови фактори“ в годишните документи на Tesla.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов
Още по темата: Новини Tesla autopilot Model 3

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (7)

0
 
0
 
7
khao до: zelka007
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
ключ 10, ключ 13, клещи и инженерна корда :) ... крик,резервна гума ... това ако не е хардуер, здраве му кажи ! :D :D
9
 
10
 
6
georgi_shum до: zelka007
преди 6 месеца
:)) или в Лада :) Гордостта на съветското, опс.. Руското автомобилостроене :)
9
 
9
 
5
zelka007 до: дядя Вова
преди 6 месеца
я кажи в aurus какъв хардуер има , да се посмеем малко ... опс , то па още не го произвеждат ...
1
 
8
 
4
mrynmryn до: Спящият бик
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Става въпрос за чипове от съвсем различни производители, обикновено овърклок дава между 1 и максимум 20% повече мощност (за сметка на повече консумирана енергия), а тук говори за 21 пъти разлика.
6
 
7
 
3
преди 6 месеца
Няма профилна снимка
Хардуер!? Егати колите! Ами да го оувърклокнат тоя хардуер, като не са доволни.

Още от Новини
Ant Group получи зелена светлина за листване в Шанхай