IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Клиенти на Tesla се оплакват, че колите им са пристигнали с по-слаб хардуер

Компанията се оправда с проблемите във веригата за доставки

12:48 | 05.03.20 г. 7
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Krisztian Bocsi/Bloomberg</em></p>

Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg

Клиенти на Tesla в Китай се оплакват, че компанията им е доставила нови коли Model 3 с версия на хардуера за Autopilot, която не е толкова развита, колкото е обещано, пише Bloomberg.

Според статия в японския вестник Nikkei, както и според публикации в Weibo, WeChat и Twitter, някои потребители в Китай са получили електромобили с по-старата версия на хардуера.

Когато клиентите са се регистрирали за покупка на Model 3, обявата е посочвала, че колите ще разполагат с функцията „HW3” (или хардуерна версия 3.0). След по-внимателно разглеждане, собствениците на колите твърдят, че са получили версия 2.5 на хардуера, посочват те.

Това, което прави по-новата система по-желана е чип, разработен и произведен от Tesla, който обработва изображения около 21 пъти по-бързо от предходната версия, за която се ползваше по-стар чип на Nvidia.

С по-новия чип Tesla Autopilot – системата за асистиране при шофиране – може да разпознава светлините на светофара и оранжевите конуси, помагайки за автоматично навигиране в трафика.

Шофьорите трябва да държат ръцете си на волана, докато използват Autopilot, сочат насоките на компанията. Въпреки това Илон Мъск обеща на клиентите и инвеститорите, че ъпгрейд за пълно самоуправление ще бъде наличен в инсталирания HW3.0.

Сега Tesla направи изявление в Weibo, обвинявайки проблемите във веригата си за доставки за решението да използва по-слабия хардуер в новите произведени в Китай Model 3. Освен това се извини и се опита да успокои клиентите като им обеща да замени по-зле представящия се хардуер, след като производството се върне към пълния си капацитет.

Tesla не е отговорила на запитванията за допълнителна информация по случая.

Миналия месец компанията разкри, че епидемията на коронавируса в Китай може да засегне бизнес ѝ – първият път, в който „здравна епидемия“ се споменава в секцията „Рискови фактори“ в годишните документи на Tesla.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:46 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

7
rate up comment 0 rate down comment 2
khao
преди 4 години
ключ 10, ключ 13, клещи и инженерна корда :) ... крик,резервна гума ... това ако не е хардуер, здраве му кажи ! :D :D
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 10 rate down comment 11
georgi_shum
преди 4 години
:)) или в Лада :) Гордостта на съветското, опс.. Руското автомобилостроене :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 9 rate down comment 11
zelka007
преди 4 години
я кажи в aurus какъв хардуер има , да се посмеем малко ... опс , то па още не го произвеждат ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 8 rate down comment 3
mrynmryn
преди 4 години
Става въпрос за чипове от съвсем различни производители, обикновено овърклок дава между 1 и максимум 20% повече мощност (за сметка на повече консумирана енергия), а тук говори за 21 пъти разлика.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 7 rate down comment 8
Спящият бик
преди 4 години
Хардуер!? Егати колите! Ами да го оувърклокнат тоя хардуер, като не са доволни.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 17 rate down comment 4
mrynmryn
преди 4 години
Добре, че не е в ЕС, че глобите щяха да са ако не млрд, то поне 200-300м.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 20 rate down comment 11
дядя Вова
преди 4 години
Тея па!Като си купят бисквитки Катеричка,от там катеричка ли изкача?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още