IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мобилният телефон диктува правилата в света на рекламата

Рекламата за настолни компютри ще бележи спад през следващите години, смята Zenith

18:23 | 11.11.17 г.
<p>
	<em>Снимка: pixabay.com</em></p>

Снимка: pixabay.com

Следващите години ще бъдат по-слаби за почти всички рекламни канали, освен за мобилния ви телефон според рекламната агенция Zenith, цитирана от Quartz.

Въпреки че интернет рекламата ще надмине традиционната телевизионна реклама и ще се превърне в най-големия рекламен канал през 2017 г., очакванията са, че рекламата на настолни компютри ще се свива през следващите години:

Докато все повече реклами се насочват онлайн, от това се възползват компании като Google и Facebook, тъй като все по-голям дял от рекламните бюджети отива за онлайн видео и социални мрежи. Очаква се видео рекламата да нараства с 21% годишно между 2016 и 2019 г., а тази в социалните мрежи да скочи с 20% през същия период, посочва Zenyth.

Агенцията прогнозира, че на интернет ще се падат около 42,2% от глобалните разходи за реклама до 2019 г.

Междувременно мобилната реклама е единствената платформа, която се очаква да разшири дела си на общия пазар:

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:18 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още