Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Mozilla съкращава всяко четвърто работно място

Ще бъдат освободени 250 служители, по-рано тази година компанията се раздели с други 70 работници

Mozilla съкращава всяко четвърто работно място

Снимка: Pixabay

Mozilla обяви днес голямо преструктуриране на търговското си звено Mozilla Corporation, в рамките на което ще бъдат съкратени 250 служители. Освен това компанията ще закрие операциите си в Тайпе, Тайван, пише TechCrunch.

Това се случва, след като организацията вече се раздели със 70 служители по-рано тази година. Най-скорошните данни, разкрити от компанията, са от 2018 г. и сочат, че тя има около 1000 работници по света.

Позовавайки се на спада в приходите, подорен от пандемията, изпълнителната председателка на Mozilla и главен изпълнителен директор Мичъл Бейкър посочва във вътрешно за компанията съобщение, че плановете на Mozilla отпреди пандемията вече не са осъществими.

Още по темата

„Преди Covid нашият план за 2020 г. беше, че това ще е година на промени: изграждането на по-добър интернет чрез ускоряване на продуктовата стойност във Firefox, засилване на иновациите и коригиране на нашите финанси, за да сме сигурни във финансовата стабилност в дългосрочен план“, пише Бейкър.

По думите ѝ компанията е започнала да работи по този план с незабавни мерки за съкращения на разходите като спиране на наемането на нови хора.

„Нашият план отпреди Covid-19 вече не работи. От пролетта говорим за нуждата от промяна, включително за вероятността за съкращения. Днес тези промени станаха реалност“, допълва тя.

Съкратените служители ще получат обезщетение, което е еквивалент на пълната им основна заплата до 31 декември и все пак ще получат индивидуалните си бонуси за първата половина на годината, плюс част от фирмения си бонус и стандартната здравна засраховка.

Mozilla обещава, че по-малката организация ще може да реагира „по-бързо и пъргаво“, както и че ще може да работи в по-тясно сътрудничество с партньори, които споделят нейната цел за една отворена уеб екосистема.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Как потребителите променят рекламния бизнес?