Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Netflix се готви за експанзия в Азия, но не в Китай, а в Индия

Компанията смята индийският пазар за предлагащ "невероятни възможности" в момента

Netflix се готви за експанзия в Азия, но не в Китай, а в Индия

Снимка: Архив Ройтерс

Видео стрийминг платформата Netflix има мисия да разшири аудиторията си в Азия, а страната, която би могла да ѝ помогне да постигне този растеж, е Индия, а не Китай, пише CNBC.

Страната с най-младото и все по-насочващо се към технологиите население представлява „невероятна възможност“ за увеличаване на броя на международните абонати на компанията, разкри главният директор „Съдържание“ на Netflix Тед Сарандос.

Абонаментите на услугата в Азия вече са повече от 58-те млн. в САЩ. Като цяло в глобален мащаб компанията има 137 млн. абонати.

"Ние сме в нашите ранни, много ранни дни в Азия“, посочва Сарандос. Но той твърди, че компанията има „много специални инициативи“ за всяка от териториите от региона.

Ключова сред тях ще е Индия, категоричен е Сарандос. Netflix се надява, че през следващите няколко години ще успее да се разрасне благодарение на интереса на хората в Индия към видео стрийминга, като ще привлече 100 млн. абонати само от страната.

"Ако помислите за възможността, има 450 млн. интернет потребители в Индия и около половината от тях гледат видео в YouTube и подобни услуги, което го прави един много интересен пазар“, коментира Сарандос.

Още по темата

Насочвайки се към Индия, Netflix ще се изправи срещу играчи като Amazon и Hotstar, които вече се радват на успех в страната със своите сравнително евтини стрийминг предложения.

За да отговори на това, компанията тества различни ценови модели, така че да се позиционира добре спрямо конкуренцията както в Индия, така и другаде. Според Сарандос фокусът ще е в предлагането на повече локално създадено оригинално съдържание, което да отговаря на търсенето на потребителите както на вътрешния пазар, така и в международен план.

Netflix планира да продуцира 100 оригинални проекта в региона през следващите години.

По думите на Сарандос „няма реална цел“ по отношение на регионите, от които ще дойдат тези проекти. Въпреки това той посочва, че компанията не планира подобен подход за навлизане на китайския пазар в близко бъдеще.  

Още новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria

гледано: 1176   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
„Музейко“, или как децата да се вдъхновят за науката