Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Новата стрийминг услуга Peacock се появява във време на предизвикателства

Услугата ще залага на ниска цена, за да привлече потребителите

Новата стрийминг услуга Peacock се появява във време на предизвикателства

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

NBCUniversal, която е собственост на Comcast, утре ще пусне своята нова видео стрийминг услуга Peacock, залагайки на ниска цена в замяна на ограничаване на рекламите. Целта е да се привлекат ценово ориентираните потребители, които търсят алтернатива на по-скъпите конкурентни предложения, пише Wall Street Journal.

Платформата е изправена пред няколко предизвикателства. Тя не само се присъединява към стрийминг войната с месеци, ако не и с години закъснение, но и дебютира без планираното си ключово събитие – Летните олимпийски игри в Токио, които бяха отменени за 2021 г.

Още по темата

Голяма част от оригиналното ѝ съдържание все още не е готово заради прекъсванията в работата заради коронавирусната пандемия. Освен това, когато се появи, Peacock няма да е достъпна в два от най-големите стрийминг играча – Roku и Amazon.com, които контролират голяма част от пазара.

„Това е ужасно населен пазар и за Peacock ще бъде трудно да пробие“, коментира Крейг Мофът, анализатор в компанията за медийни проучвания MoffettNathanson.

Peacock Premium, която ще струва или 5 долара месечно с реклами, или 10 долара без реклами, включва над 20 хил. часа съдържание, което е почти двойно на очакваното, когато тя беше обявена през януари. Ще се предлага и безплатна версия с половината съдържание.

Председателят на Peacock Мат Щраус заяви, че има търсене на по-евтини, включващи реклами стрийминг услуги, особено в момент, в който хората прекарват повече време у дома.

Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

гледано: 2614   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
2 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
TikTok отваря първия си европейски център за данни