Потребителите са все по-дигитални – те искат да могат да се докоснат до своите любими марки навсякъде. Предстоят доста промени по отношение на дигитализацията на ритейл сектора. Това прогнозира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Оги Попов, основател и изпълнителен директор на Prospecto Group.
Той коментира последните тенденции в ритейл маркетинга. Сред тях Оги Попов изтъкна възможността за измерване на ефекта от дигиталната реклама спрямо посещенията в търговските обекти.
„Това все повече ще има значение, защото до момента търговските вериги харчеха голяма част от бюджетите си в канали, които нямат реална измеримост на ефекта им върху човекопотока и техните обороти“, посочи основателят и изпълнителен директор на Prospecto Group.
Според него ключово изискване, на фона на промените в сектора, е човек да е отворен към идеята, че трябва да спре да прави много от нещата, които до скоро е вършил.
„Трябва да има осъзнатост на мениджърските нива във всички търговски вериги за това, че много от практиките изразходват голяма част от бюджета без никаква измеримост“, изтъкна Попов и разказа повече за придобиването на Prospecto Group от германска Offerista.– Сделката е с една компания, която е много близка до нас... Дори не го усещам като екзит, а като едно ново начало и развитие на всичко, което сме изградили досега.“
По думите на мениджъра предприемаческата екосистема в България се развива все повече, а потвърждение за това е фактът, че много международни компании и фондове вече насочват поглед към нашата страна.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.


НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.