IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Pinterest назначи първия си главен финансов директор

Дали компанията ще се насочи към първично публично предлагане?

17:33 | 05.10.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Старши финансов директор на Twitter се присъединява към екипа на Pinterest, превръщайки се в нейния първи главен финансов директор. Ходът подсказва, че сайтът за откриване на изображения може би поставя основи за потенциално първично публично предлагане, пише Wall Street Journal.

Тод Моргенфелд, вицепрезидент по финансите в Twitter, ще напусне социалната мрежа близо година и половина след като беше привлечен от главния финансов директор Антъни Ното.

„Наистина сме развълнувани да работим с Тод“, коментира главният изпълнителен директор на Pinterest Бен Силберман в интервю. По думите му опитът на Моргенфелд в компании като Twitter, Hewlett-Packard и Godlman Sachs Group го прави добър избор за първи главен изпълнителен директор на Pinterest.

Силберман твърди, че Pinterest няма никакви планове за първично публично предлагане. Назначението „отразява това, че разширяваме бизнеса си“, коментира той.

В изявление Ното поздрави Моргенфелд за приноса му към Twitter, посочвайки, че той е талантлив лидер. Моргенфелд пък поздрави компанията и нейния мениджърски екип.

Натали Феър, която ръководи финансите на Pinterest от 2012 г., „проучва други възможности вътре в компанията“, посочи главният изпълнителен директор. Финансовият екип на Pinterest в момента е съставен от 40 души.

Pinterest е внимателно наблюдаван стартъп заради високата си оценка. Инвеститори, сред които Goldman Sachs, компании за рисков капитал като Andreessen Horowitz, FirstMark Capital и хедж фонда Valiant Capital Partners, оцениха Pinterest на 11 млрд. долара през миналата година.

През предходната фискална година компанията генерира приходи за близо 100 млн. долара, твърди източник, запознат с въпроса. Шестгодишната фирмата се фокусира върху разширяване на рекламните си предложения и изграждане на международно присъствие. Тя обяви, че през миналата година е достигнала 100 млн. активни потребители месечно.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:36 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още