IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пореден важен мениджър напуска Amazon Web Services

От началото на пандемията облачният бизнес на Amazon се бори с проблеми със задържането на кадрите си

12:19 | 10.08.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Jason Alden/Bloomberg</em></p>

Снимка: Jason Alden/Bloomberg

Amazon потвърди, че един от висшите мениджъри на нейния облачен бизнес -  Чарли Бел, напуска компанията, пише CNBC.

Питър ДеСантис, старши вицепрезидент в Amazon Web Services, който е работил по глобалната инфраструктура на компанията, ще стане новият лидер на звеното за помощни изчисления, което Бел управлява, твърди източник, запознат с въпроса. Прасад Калянараман, вицепрезидент на AWS, ще поеме отговорността за инфраструктурата и мрежовите услуги, допълва източникът, пожелал да не бъде анонимен, защото промените не са публично обявени.

ДеСантис, който се присъедини към елитния ръководен екип през 2019 г., и Калянараман ще се отчитат директно на Адам Селипски, лидерът на AWS. Селипски се присъедини отново към Amazon, след като беше в Salesforce по-рано тази година. Говорител на Amazon не разкрива къде отива Бел.

Оттеглянето на Бел е поредното напускане на висш мениджър на AWS, която стои начело на пазара на облачна инфраструктура и отговаря за половината от общата оперативна печалба на Amazon. Анди Джаси, който помогна за създаването на AWS и го управляваше до миналия месец, наследи Джеф Безос като главен изпълнителен директор на Amazon, което остави Селипски отговорен за облачното подразделение.

Други директори на AWS напуснаха от началото на пандемията. През април компанията за софтуер за мониторинг и сигурност Splunk обяви, че е наела Тереса Карлсън за президент и главен директор по растежа. В AWS тя беше вицепрезидент за публичния сектор и индустриите. Тим Брей, който е работил с няколко продукта на AWS, се оттегли миналата година, тъй като не беше съгласен с практиките на Amazon, свързани със служителите.

Междувременно стана ясно, че Amazon ще улесни потребителите в подаването на жалби, когато смятат, че са ощетени от продукт на търговец трета страна. Компанията е обновила старите си правила за връщане на продукти, за да адресира проблемите с дефектни стоки. От 1 септември потребителите ще могат да се свързват с Amazon, подавайки жалби за нанесени щети, а след това Amazon ще ги насочва към търговеца, чийто е продуктът.

До този момент купувачите бяха насърчавани да се свързват с търговеца за всякакви проблеми, което оставяше Amazon предимно извън процеса.

Промяната е в отговор на проблем, който отдавна пречи на продажбите на трети страни в Amazon – продажбите на фалшификати, несигурни продукти и дори такива с изтекъл срок на годност. Тези проблеми навлякоха на Amazon критики от страна на властите и регулаторите.

Онлайн магазинът, в който участват милиони външни търговци, се разрасна повече от собствения бизнес с търговия на дребно на Amazon и помогна на компанията да увеличи своите източници на приходи, включително в областта на рекламата.         

Така от другия месец потребителите ще могат да изпращат жалбите си за продукти директно до Amazon. Компанията ще ги оценява на базата на комбинация от независими експерти в измамите и собствена система за засичане на нередности.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:31 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още