IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приложението FlixMobility се похвали с 37% увеличение на броя на пътниците за 2019 г.

Стартъпът планира разширяване на своя бизнес в Индия, като в същото време развива услугата си FlixTrain в Германия

11:29 | 09.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: pixabay</em></p>

Снимка: pixabay

Транспортното мобилно приложение FlixMobility обяви в четвъртък (9 януари) 37% увеличение на броя на пътниците си за миналата година. Това бе съобщено, след като най-добре финансираният германски технологичен стартъп заяви по-рано, че е най-големият доставчик на междуградски автобусни услуги в света, информира Ройтерс. 

FlixMobility, която управлява мобилно приложение, подобно на това на Uber, като си партнира с частни автобусни и железопътни компании, е превозила 62 милиона пътници през 2019 г., като темпът на растеж се забавя леко спрямо 2018 г.

Компанията, чиято дейност започна през 2013 г., набра най-много средства от финансиране от всички германски стартъпи през миналия юли, привличайки около 500 млн. евро (556 млн. долара) от инвеститори, водени от TCV и Permira, с което дружеството постигна пазарна оценка от 2 млрд. евро.

Компанията е особено популярна със своите междуградски автобуси FlixBus, като през миналата година тя успя да разшири бизнеса си в Украйна, като придоби и водещия турски доставчик на автобусни услуги Kamil Koc и европейската услуга за автобусни пътувания на дълги разстояния Eurolines. Сега стартъпът присъства в 30 държави.

FlixMobility навлезе и в САЩ през 2018 г., като предизвика местния конкурент Greyhound, а в момента обслужва 100 дестинации от източното до западното крайбрежие.

Компаниите, които подкрепят FlixMobility, включват Holtzbrinck Ventures, Европейската инвестиционна банка, General Atlantic, Silver Lake и германския производител на автомобили Daimler.

Въпреки че FlixMobility не представя финансови отчети, Енгерт, от компанията посочват, че са на печалба на основните си пазари.

Една от бъдещите цели на стартъпа е пазарът в Индия.

В същото време компанията разширява услугата си FlixTrain в Германия и планира да започне железопътни операции в Швеция тази година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:53 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още