Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Приложението за музика на NetEase събра 422 млн. долара от IPO-то си

Cloud Village Inc. е продала акции за 205 хонконгски долара (26,3 щатски долара), показват документи, видени от Bloomberg

Приложението за музика на NetEase събра 422 млн. долара от IPO-то си

Снимка: Bloomberg LP

Музикалното подразделение за стрийминг на NetEase Inc. събра 422 млн. долара по време на първичното си публично предлагане (IPO) на борсата в Хонконг, оценявайки акциите по средата на целевия диапазон.

Cloud Village Inc. е продала акции за 205 хонконгски долара (26,3 щатски долара), показват документи, видени от Bloomberg. Компанията пусна в продажба 16 млн. акции в диапазона от 190 до 220 хонконгски долара всяка, показват предварителните проспекти. Търговията с акции ще започне на 2 декември.

Cloud Village се върна към плановете си за IPO, след като замрази плановете за листване по-рано през годината. През май Bloomberg съобщи, че приложението се цели в IPO от 1 млрд. щатски долара.

Още по темата

Листването се случва на фона на ново затягане на законодателството в Китай, където бе представен нов законопроект, който изисква кандидатите за листване в Хонконг да минат оценка на киберсигурността, ако данните, които събират, могат да повлияят на националната сигурност. От Cloud Village посочиха в проспекта си, че не са били обект на разследвания, нито пък са получили запитвания или други сигнали във връзка с новите правила.

Cloud Village управлява платформата за стрийминг на музика на NetEase в Китай и генерира по-голяма част от приходите си чрез абонаменти, услуга за подаръци и реклама. След като започва дейност през 2013 г., платформата се разраства и сега предлага всичко от онлайн караоке през стрийминг на живо до текстове на песни.

През първите шест месеца на годината месечните потребители на приложението достигат 185 млн. души, показват предварителен проспект. Приходите са нараснали с 61% до 3,2 млрд. юана (501 млн. долара) за шестте месеца, завършили през юни. Нетната загуба обаче нараства повече от три пъти за периода до 3,8 млрд. юана.

Една от основните причини компанията да е дълбоко на червено са разходите от ожесточената конкуренция с Tencent Music Entertainment Group. Cloud Village съобщи още в проспекта, че преговаря за сделки с редица музикални лейбъли, след като антитръстовите регулатори наредиха през юли Tencent да прекрати ексклузивните си лицензионни договори с големи звукозаписни компании.

По статията работи: Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Сайтове в ЕС масово публикуват ненадеждни отзиви за стоките и услугите си