Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Salesforce ще пусне собствена стрийминг платформа

Тя ще носи името Salesforce+

Salesforce ще пусне собствена стрийминг платформа

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Компанията за корпоративен софтуер Salesforce обяви, че ще пусне собствена стрийминг платформа – Salesforce+, която ще включва оригинално съдържание, насочено към компании и професионалисти, предава Ройтерс.

Компанията заяви, че нейно собствено студио е разработило и продуцирало основното съдържание за стрийминг услугата, която ще дебютира на събитието ѝ Dreamforce през септември.

Още по темата

Услугата, която е планирана като бизнес медийна платформа за разлика от стрийминг опциите, предлагани от Walt Disney и Netflix, ще включва преживявания на живо, оригинални сериали и подкасти.

Каталогът със съдържание включва “Connections” с участието на маркетолози от компании като IBM, Levi’s и GoFundMe, както и “The Inflection Point” – продукция с главните изпълнителни директори на марки като Coca-Cola, PayPal и Ford Motor.

Междувременно на пазара на стрийминг услуги компаниите продължават битката си за вниманието и парите на зрителите. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
САЩ са направили крачка напред към споразумението за трансфера на данни от ЕС