IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Само познати марки печелят от груповите сделки

Сайтовете за групово пазаруване могат да са печеливши, ако изпълнят четири условия, се казва в анализ на Forrester Research

10:52 | 09.11.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Маркетинговият модел на Groupon не изисква големи първоначални инвестиции и на по-късен етап би могъл да се окаже печеливш. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Маркетинговият модел на Groupon не изисква големи първоначални инвестиции и на по-късен етап би могъл да се окаже печеливш. Снимка: Ройтерс

Проблемите на порталите за групово пазаруване с намаление като Groupon и LivingSocial, които така и не могат да станат печеливши вече години след старта си, се крият в бизнес принципа им. До този извод поне достига изследване на анализаторската компания Forrester Research със заглавието "Myths and Truths About Daily Deals" („Митове и истини за дневните сделки“).

Според анализа използването на медийния канал електронно писмо не е удачно за постигането на ръст. Досега обаче именно мейлите са предпочитаното средство за доставяне на офертите до клиентите.

29% от участвалите в изследването биха изключили опцията за всекидневно получаване на писма. А 49% дори не са се записали за тази услуга, за да не задръстват входящите кутии на своите мейл клиенти, пише авторът на изследването Сучарита Мулпуру в корпоративния блог на Forrester Research.



Освен това компании разказват, че генерират сами все повече приходи от посетители на сайтовете им, което според  Мулпуру може да се случва дотогава, докато една марка е в съзнанието на потребителите. „Маркетингът и продажбите обаче са две области, за които Groupon нееднозначно заяви, че ще пести разходи".

Последна актуализация: 09:23 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още