IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Стигат ли реализирани идеите на иновативните стартъпи до клиентите?

Не предлагаме само обслужване, а даваме решения, коментират Калоян Христов от Varrio Sport, Даниел Шопов от "Барин Спортс" и Калина Христова от Konopi

13:44 | 24.11.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

В съвременния бизнес комуникацията с клиента е много близка. Трябва да обичаш това, което правиш, защото клиентът го усеща. Това посочи в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Калоян Христов от Varrio Sport - участник в кампанията "Вдъхновяващите 5".

„Ние правим платформа, която предлага спортна екипировка, но по начин, който преди всичко дава информация на клиентите, те могат да намерят контакт с инструктор и да бъдат обезпечени от всички страни“, коментира той и информира, че компанията предлага екипировка за почти всички спортове, като иска от пролетта да включи в асортимента и екипировка за конна езда и въздушни спортове.

„Ние сме различни с това, че не предлагаме обслужване, а даваме решение на клиентите си. Опитваме се да предложим пакет от информация за това, което клиентът търси“, подчерта Христов и информира, че компанията прави и различни акции, както за популяризиране на дадени спортове, така и за подпомагане на определена социална кауза.

Даниел Шопов от "Барин Спортс" – друг участник в кампанията „Вдъхновяващите 5“, съобщи, че компанията, за която работи, в момента има стабилен продукт и скоро ще достигне до клиентите „в масови числа“.

Предимствата му се състоят в изработена система за проследяване на представянето на професионални спортисти.

„Нашата цел е да помогнем на спортистите да постигнат пиковите си възможности и да ги задържат“, уточни Шопов.
Той информира, че от началото на пандемията компанията регистрира повишено търсене. Най-големите успехи на „Барин Спортс“ досега са, че продуктът им дава реални резултати и пример за това е играта на футболните клубове „Славия“ и „Берое“.

Калина Христова, основател на компанията Konopi – още един от участниците във „Вдъхновяващите 5“, разработва опаковъчни продукти, които могат да заместват пластмасовите продукти за еднократна употреба. Материалът, от който Konopi изработва продуктите си, е лигноцелулозна биомаса от индустриален коноп, тъй като е много добра алтернатива на хартията и пластмасата.

По думите на Христова опаковките на компанията могат да бъдат използвани за индустриални цели и за храни. Едно от предизвикателствата, с които компанията се сблъсква с момента, е това, че законът, който регламентира отглеждането на коноп, не позволява преработката на цветната и листната меса, което отблъсква част от фермерите от отглеждането на културата. Тя обаче се надява догодина забраната да падне.

Как финансират идеите си стартъпите? Какво включват инвестициионните планове, как помагат менторите? Къде виждат перспективите на международния пазар компаниите.

Гласуването за класацията „Вдъхновяващите 5“ е до 29 ноември. 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Bloomberg TV Bulgaria Интервю" може да видите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:51 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още