IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Съживяване на рекламния пазар удвои печалбата на News Corp.

Компанията на Мърдок представи първия електронен вестник, създаден специално за притежателите на iPad

23:59 | 02.02.11 г.
Автор - снимка
Създател
Съживяване на рекламния пазар удвои печалбата на News Corp.

Медийната империя на Рупърт Мърдок News Corp. обяви удвояване на печалбата си през последното тримесечие на 2010 година. Основен принос за това имат подобрените приходи от реклама и от абонаментни такси от потребители.

Печалбата на компанията възлиза на 642 млн. долара, или 24 цента на акция. За последното тримесечие на 2009 година положителният резултат на нюйоркската компания беше 254 млн. долара, или 10 цента на акция.

Продажбите за периода са в размер на 8,76 млрд. долара, което е съвсем близо до предварителните очаквания на анализаторите.

Днес компанията представи първият всекидневник, разработен специално за устройството на Apple iPad – The Daily. Неговата цена е 99 цента на седмица, или 39,99 долара на година. По данни на News Corp. в продукта са инвестирани 30 млн. долара, а разходите за поддържането ще бъдат около 500 хил. долара седмично.

Акциите на News Corp постигнаха ръст от 2,5 на сто до 17,51 долара за брой след публикуването на отчета и новината за пускането на The Daily.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:08 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още