IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Tinder помогна на Match Group да надмине прогнозите на анализаторите

Компанията инвестира огромни суми в приложения за срещи, опитвайки се да привлече по-голям пазарен дял

16:01 | 07.02.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Match Group надмина прогнозите на Wall Street за приходите и печалбата ѝ за четвъртото тримесечие, след като нейното популярно приложение за срещи Tinder привлече повече абонати, а това изпрати цената на акциите с 12% нагоре по време на следборсовата търговия, предава Ройтерс.

Match инвестира значително в Tinder и в други услуги за срещи, опитвайки се да привлече по-голям дял от този пазар, който според Nomura ще достигне 12 млрд. долара до 2020 г.

Tinder е привлякла около 233 хил. абонати през тримесечието, с което общият им брой е достигнал 4,3 млн, или с 1,2 млн. повече от година по-рано.

Общият брой абонати на Match пък е нараснал до 8,2 млн.

Match твърди, че е спечелила средно по 58 цента от потребител, или с 3 цента повече спрямо година по-рано, тъй като повече хора са се насочили към премиум услуги като Tinder Gold.

Компанията прогнозира, че приходите за първото тримесечие ще са в диапазона 455 до 465 млн. долара, под прогнозите на анализаторите за 469,7 млн. долара, сочат данни на Refinitiv. Match обяви, че силният долар е натежал над прогнозата ѝ.

Match твърди, че очаква коригираната печалба от 150 до 155 млн. долара. Анализаторите очакваха 155,28 млн. долара.

Оперативни разходи са скочили с около 22% през четвъртото тримесечие, след като Match увеличи маркетинговите си разходи за Tinder на развиващи се пазари като Индия и Латинска Америка.

Компанията се сблъсква със силна конкуренция от страна на играчи като Bumble, която наскоро пусна приложението си в Индия – пазар с огромен потенциал в този сегмент.

Общите приходи на Match са нараснали с 20,7% до 457,34 млн. долара, надминавайки очакванията за 448,5 млн. долара.

Нетната печалба, разпределяна към акционерите на Match Group, е 115,5 млн. долара, или 39 цента на акция, за трите месеца, приключили на 31 декември, в сравнение със загубата от 9 млн. долара, или 3 цента на акция, година по-рано.

Като се изключат някои елементи, Match е спечелила по 43 цента на акция, над прогнозите за 38 цента на акция, сочат данни на Refinitiv.

Книжата на компанията повишиха стойността си с 10,3% до 58,54 долара. През последните 12 месеца цената им е скочила с близо 73%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:38 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още